اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مراسم هفتم تیر شهرستان‌های استان تهران:

برخی مسئولان باورهای انقلابی ندارند/ اسلام با بصیرت زنده است

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد مراسم هفتم تیر شهرستان‌های استان تهران در جمع مردم ورامین گفت: برخی مسئولان باورهای انقلابی ندارند.

برخی مسئولان باورهای انقلابی ندارند/ اسلام با بصیرت زنده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید محسن محمودی در همایش "عدالت علوی" که به مناسبت هفتم تیر ماه سالگرد شهادت آیت‌الله شهید بهشتی در ورامین برگزار شد، با اشاره به فاجعه هفتم تیرماه، جرم شهید بهشتی را ولایت‌مداری خواند و گفت: این انقلاب اسلامی که امروز بیش از سه دهه از عمر با برکتش می‌گذرد با فراز و نشیب‌های گوناگونی مواجه بوده است، روزی بنی‌صدر ملعون که امروز در اروپا و آمریکا در پناه اربابان خود زندگی خفت‌باری دارد بیش از 11 میلیون رای از مردم به دست آورد.

رئیس ستاد مراسم هفتم تیر شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: بنی‌صدر به پشتوانه رایی که آورده بود تا توانست به این مردم خیانت کرد، قدرت داشت، رئیس جمهور این مملکت بود، اما در برابر جریانات نفاق و انحراف آن روز چند روحانی مظلوم و دلسوز پرورش یافته مکتب قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام مانند شهید بهشتی، مقام معظم رهبری و ... ایستادند و به همین دلیل موجب هجوم وحشیانه تبلیغاتی بنی صدر واقع شدند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی تصریح کرد: امروز دینداری جرم سنگینی است، اگر می‌بینید علمای کثیف وهابیت با حمایت آل سعود نفت‌های حجاز را به دلار تبدیل کرده و برای نوکری آمریکا به جنگ شیعیان آمده‌اند به همین دلیل است، این‌ها از ولایت ضربه خوردند، از شیعه و روحانیت شیعه ضربه خوردند.

وی ادامه داد: پس از تبلیغات فراوان برای تخریب چهره شهید بهشتی در سرچشمه تهران بمب گذاشتند، آخر آدم اهل منطق و استدلال که بمب نمی‌گذارد، استدلال می‌کند، روز قبل از آن هم مقام معظم رهبری در مسجد ابوذر می‌روند برای سخنرانی، در ضبط صوتش بمب می‌گذارند اما خدا خواست ایشان به عنوان ذخیره اسلام و انقلاب حفظ شود.

امام جمعه موقت ورامین عنوان کرد: اگر شهید بهشتی مظلومانه شهید شد اما توده‌ای‌ها را رسوا کرد، اوضاع را عوض کرد و نقش بزرگی در تداوم انقلاب ما داشت.

وی به اهمیت حفظ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: در راه این نظام و انقلاب رجایی‌ها، باهنرها و بهشتی‌ها به شهادت رسیدند، انقلاب ما امروز هم دشمن دارد، دشمنی‌ها تمام نشده است، فتنه 88 را دیدید که با چه شعارها و چه لباس‌هایی می‌خواستند هویت ولایی ما را بگیرند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران در پایان به جریان انحرافی اشاره کرد و ادامه داد: امروز هم جریان انحراف وجود دارد و متاسفانه سرکردگان آن در پست‌های نظام قرار دارند، برخی مسئولان ما باورهای انقلابی ندارند، اینجا بصیرتی که رهبر معظم انقلاب می‌فرمایند لازم است، بصیرت لازم است که حسین زمان را، علی زمان را بشناسیم و در رکاب او به اسلام و انقلاب خدمت کنیم.

همایش "عدالت علوی" به مناسبت هفتم تیر ماه سالگرد شهادت آیت‌الله شهید دکتر بهشتی با حضور آیت‌الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در شهرستان ورامین، سید رضا طباطبایی بخشدار مرکزی ورامین، امام جماعت، دهیار و جمع کثیری از مردم روستای احمدآباد وسط بخش مرکزی ورامین برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول