اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار البرز:

هفتم تیر انقلاب اسلامی را بیمه‌ کرد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: اگر چه فاجعه دلخراش و جنایتکارانه هفتم تیر داغ بزرگی بر دل‌های ملت ایران باقی گذاشت، اما در نهایت این حادثه انقلاب اسلامی را در برابر توطئه دشمنان بیمه کرد.

هفتم تیر انقلاب اسلامی را بیمه‌ کرد

ناصر رجبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بزرگان دینی ما همواره به سختی‌ها و مشکلات با رویکرد دیگری نگاه کرده و همواره وقایع مهم را از دید خود تجزیه و تحلیل می‌کنند.

وی تصریح کرد: در فرهنگ دینی و اسلامی وجود سختی‌‌ها فرصتی مناسب برای بشر برای خودسازی فراهم کرده و بسیاری از این موارد با نگاهی ارزشی از سوی علمای اسلامی تحلیل می‌شوند.

رجبی افزود: به عنوان نمونه وقوع جنگ و خون‌ریزی در ظاهر موضوع مثبتی نیست و مومنان و متقیان بر اساس تعالیم و احکام اسلامی از آغاز جنگ و خون‌ریزی نهی شده‌اند.

معاون استاندار البرز ادامه داد: این در حالی است که بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و رهبری عظیم‌الشان انقلاب بارها هشت سال جنگ تحمیلی را به عنوان برکت برای انقلاب تحلیل فرموده‌اند و علت این است که ما در جنگ برای به دفاع از اسلام و انقلاب پرداخته و همین امر برکات بسیاری برای کشور و ملت ایران به همراه داشت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن سالگرد هفتم تیر و شهادت شهید مظلوم بهشتی و 72 نفر از مسئولان عالی‌رتبه انقلاب ابراز داشت: در این عملیات تروریستی و ناجوانمردانه که با هدایت و طراحی غربی‌ها و از سوی منافقین کوردل انجام شد، بهترین فرزندان ایران و سران انقلاب به شهادت رسیدند.

این مسئول تاکید کرد: هدف دشمنان خارجی و ضد انقلاب داخلی از این اقدام ناجوانمردانه ضربه زدن به انقلاب اسلامی از طریق شهادت بزرگان انقلاب بود، اما به فضل الهی حادثه هفتم تیر انقلاب را در برابر توطئه‌های بعدی بیمه کرد.

وی تصریح کرد:‌ علت این است که مردم پس از شنیدن خبر این جنایت بزرگ به ماهیت اصلی غرب و مزدوران آنها در داخل پی برده و با استقامت بیشتری در برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند.

 

* شهید بهشتی مظلومانه در برابر مشکلات صبر می‌کرد

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: در ادامه به روحیات شهید مظلوم بهشتی اشاره کرد و متذکر شد: به طور قطع مرگ در بستر بیماری زیبنده بزرگ‌مردی چون آیت‌الله بهشتی نبود و شهادت پاداش ایثار و فداکاری وی در راه پیروزی انقلاب است.

وی در پایان اذعان داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید بهشتی، صبر و بردباری در برابر سختی‌ها است و این بزرگوار مظلومانه تمام سختی‌ها را برای پیروزی انقلاب و دفاع از اسلام تا لحظه شهادت متحمل شد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول