اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد شهید استان بوشهر:

جانبازان با تبعیت از رهبری خود را وقف انقلاب کردند

خبرگزاری فارس: مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: شهدا و جانبازان با تبعیت از مقام معظم رهبری خود را وقف انقلاب اسلامی کردند.

جانبازان با تبعیت از رهبری خود را وقف انقلاب کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر محمد حاجی‌زاده ظهر امروز در آیین تجلیل از جانبازان قطع نخاع استان بوشهر اظهار داشت: حضور جانباز در جامعه و اقتدار و سربلندی او موجب خواهد شد تا روحیه ایثار و جانبازی در جامعه نمودی عینی‌تر یافته و همین روحیه ناب و انسان‌سازی به نسل سوم و نسل‌‌های بعدی جامعه نیز تسری یابد.

وی افزود: جانبازان سند زنده حقانیت انقلاب اسلامی در دنیای امروز هستند و تکریم و تجلیل از مقام شامخ جانبازان یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است

حاجی‌زاده با گرامیداشت روز جانباز،حضرت ابوالفضل العباس(ع) را یکی از الگوهای ایثارگری و جانبازی دانست و گفت: حضرت ابوالفضل(ع) در راه امامت و ولایت ایثار کرد و شهدا و جانبازان هم با پیروی از این بزرگ جانباز خود را وقف انقلاب اسلامی کردند.

حاجی‌زاده با بیان اینکه بدون پیروی از ولی امر مسلمین امکان ادامه راه از انقلاب نیست گفت: شهدا دو چیز برای ما به ودیعه گذاشتند انقلاب اسلامی و ولایت که با پیروی از آنان انقلاب اسلامی در مسیر تعالی گام برمی‌دارد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر افزود: باید هر روز یک نفر را به نظام و ولایت نزدیک کنیم و اگر در این امر موفق باشیم می‌توانیم ادعا کنیم به هدف متعالی بنیاد رسیده‌ایم.

استاندار بوشهر نیز گفت: جانبازان اسناد زنده انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و به ‌عنوان پل ارتباطی بین دفاع مقدس و نسل سوم و چهارم انقلاب محسوب می‌شوند.

محمدحسین جهانبخش با اشاره به اینکه جانبازان تا مرز شهادت در جبهه‌های دفاع مقدس پیش رفتند گفت: جانبازان بهترین پل ارتباطی بین نسلی هستند.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هفتم تیر و شهید بهشتی و 72 تن از شهدای حادثه هفت تیر گفت: طبق فرمایشات امام راحل بهشتی یک ملت بود برای ملت بزرگ ما چرا که شهید بهشتی زحمات زیادی برای انقلاب اسلامی کشیدند و با وجود تهمت‌ها و افتراها که به وی زدند با شهادت خود حتی دشمنان را از کرده خودشان پشیمان کرد.

استاندار بوشهر خانواده جانبازان را به‌عنوان میراث‌داران واقعی انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: جانبازان با اهداء یکی از اعضای بدن خود تبعیت واقعی خود را از امامت و ولایت و پاسداری از آرمان‌های شهدا نشان دادند.

وی رمز ماندگاری انقلاب اسلامی را توجه به سفارش امام راحل که پشتیبان ولی فقیه باشید ذکر کرد.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول