اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20:

جانبازان حافظان اصلی انقلاب و اسلام هستند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 20 با اشاره به ویژگی‌های جانبازان گفت: جانبازان حافظان اصلی انقلاب و اسلام هستند.

جانبازان حافظان اصلی انقلاب و اسلام هستند

شهردار منطقه 20 در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: همزمان با ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مراسم جشن بزرگ زیر نور ماه با حضور پرسنل و خانواده‌هایشان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

عظیم بابایی هدف از برگزاری این مراسم را ایجاد نشاط و شادابی در بین پرسنل و افزایش انسجام سازمانی و ارتقای کارآیی آنان عنوان کرد و گفت: در این جشن برنامه‌های شاد و متنوعی از جمله مولودی‌خوانی، موسیقی سنتی، موسیقی پاپ، آکروبات بازی و برنامه ویژه کودکان همراه با پذیرایی برگزار شد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه این مراسم با مشارکت حوزه معاونت مالی و اداری و واحد روابط عمومی منطقه برگزار شد، خاطر نشان کرد: مراسم مورد اشاره به عنوان نخستین نشست فصلی خانواده‌های پرسنل این منطقه است که برگزاری نشست‌های فصلی با حضور خانواده پرسنل در محیطی سالم و مفرح در برنامه‌های سال شهردار منطقه 20 در این مراسم که با هدف تجلیل از جانبازان برگزار شد، جانبازان را حافظان اصلی انقلاب و اسلام خواند و افزود: مجموعه‌ای که مزین به حضور جانبازان است همواره رو به تعالی و پیشرفت است.

عظیم بابایی با اشاره به اهمیت رضایت شهروندان و مراجعین به شهرداری خاطرنشان کرد:‌ حضور جانبازان در یک مجموعه حتی به تعداد کم، می‌تواند موجب تحول و اصلاح امور شود.

این گزارش حاکی است، در این مراسم که به همت اداره ایثارگران شهرداری منطقه 20 برگزار شد، شهردار منطقه 20 از 25 نفر از جانبازان شاغل در شهرداری منطقه با اهدای لوح تقدیر و هدایای ارزنده تقدیر کرد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول