اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه:

شهدا با تبعیت از ولایت لوح زرینی از تاریخ انقلاب را رقم زدند

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: شهدا با تبعیت از ولایت لوح زرینی از تاریخ انقلاب را رقم زدند.

شهدا با تبعیت از ولایت لوح زرینی از تاریخ انقلاب را رقم زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، حجت‌الاسلام اباصلت فیضی‌زاده بعدازظهر امروز در دیدار با خانواده شهید جاوید که به مناسبت روز پاسدار برگزار شد،اظهار کرد: رزمندگان با تبعیت از ولایت و احساس تکلیف برای حفظ انقلاب در جبهه‌ها حضور یافته و با شهادت خود برگ زرینی از تاریخ انقلاب را رقم زدند.

وی با بیان اینکه شهدا راه اباعبدا... (ع) و عاشورا را ادامه دادند، افزود: یاد و نام شهدا برای همیشه در تاریخ انقلاب زنده بوده و ایران اسلامی را در تمام عرصه‌ها و توطئه‌ها بیمه کرده است.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه مراغه گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا موجب عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده و باید در حفظ راه و آرمان‌های شهدا کوشا باشیم.

وی ضمن اشاره به ولایت‌محوری شهدا در دفاع مقدس افزود: خشوع و توکل به خدا در دوران دفاع مقدس پیروزی رزمندگان اسلام را رقم زده و دشمنان را تا دندان مسلح به شکستی مرگبار رهنمون ساخت.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه گفت: در دوران دفاع مقدس رزمندگان اسلام با رشادت‌ها و فداکارهای فراوان حدود الهی را رعایت کرده و با نثار خون خود حماسه بزرگی آفریدند.

فیضی‌زاده افزود: پاسداران باید ویژگی‌ها و ارزش‌های دفاع مقدس را بازخوانی کرده و به نسل جوان منتقل کنند تا در جامعه جاری شود زیرا تضمین‌کننده سعادت اخروی است.

وی گفت: ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخلاف میل و رغبت ذاتی خود در برابر هجوم دشمن قرار گرفته و ناخواسته تن به جنگی داد که نه تنها ما را از صحنه روزگار محو نکرد بلکه اقتدار و وحدت ایرانیان را به دیگر  بدخواهان گوشزد کرد.

نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه مراغه تصریح کرد: رشادت‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان، بسیجیان و نیروهای سپاه برگ برنده‌ای در دست ما بود و به‌عنوان میراث‌داران جنگ و انقلاب یاد و خاطره شهدای جنگ را گرامی  داشته و ناگفته‌های جنگ را باید برای نسل امروز روایت کنیم تا مبادا گوشه‌ای از نبرد نابرابر نادیده و غیور مردی‌های مردان جنگ ناگفته بماند.

انتهای پیام/س20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول