اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

ضد انقلاب همواره در تیررس سپاه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که کوچکترین تحرک ضد انقلاب توسط سپاه رصد می‌شود، گفت: ضد انقلاب در هیچ ‌کجا از تیررس سپاه خارج نیست.

ضد انقلاب همواره در تیررس سپاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، سردار یونس امیری پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاحیه پروژه حوزه مقاومت محمد رسول الله(ص) و سالن ورزشی ورزشکار شهید حسین حسین‌زاده دنا با گرامی‌داشت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: جای شکر دارد که خداوند ما را پیرو ولایت و در ام‌القرای اسلامی یعنی ایران عزیز قرار داد. 

امیری بیان داشت: یکی از ویژگی‌های این منطقه اخوت و همکاری میان مردم و تعامل با ادارات در صحنه‌های مختلف است و اگر با همین اخوت و تعامل و همکاری کارها را دنبال کنید شهرستان دنا در همه عرصه‌ها به سرعت پله‌های توسعه را طی خواهد کرد.

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سپاه در چهار عرصه بزرگ و مهم در اوج و آمادگی است که در بحث دفاع از مرز اسلام و نوامیس مسلمین آمادگی لازم را دارد و در موضوع خلیج فارس تا اقیانوس هند از یک آمادگی کاملی برای دفاع برخوردار بوده و در بحث نیروی زمینی و هوا و فضا امروز دشمن جرأت تجاوز به مرزهای ما را ندارد.

وی افزود: اکنون موشک‌هایی تولید می‌شود که برد این موشک‌ها نه تنها رژیم غاصب را به هراس واداشته بلکه آمریکا و سایر بدخواهان نیز از صلابت و اقتدار ما هراس دارند که این به برکت اسلام و خون شهدا بوده و دشمن بداند جمهوری اسلامی به هیچ عنوان باج نخواهد داد.

این فرمانده ارشد نظامی تصریح کرد: هواپیمای فوق مدرن جاسوسی آمریکا را در خاک ایران بر زمین می‌نشانیم که به دلیل روسیاهی هیچ کدام از سردمداران آمریکایی حاضر به مصاحبه در این زمینه نبودند.

امیری گفت: امنیت کشور امروز دارای اهمیت بالایی بوده و کشور ایران صاحب یک امنیت پایدار است که سپاه در این راستا کارهای زیادی انجام داده است.

وی تصریح کرد: با توجه به امنیت دافعی و مرزی، امروز بساط ضد انقلاب در خارج از مرزها جمع شده است و سپاه در بحث امنیتی همراه نیروی مقتدر انتظامی همه تحرکات را رصد می‌کند.

امیری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان اخیر استان در مبارزه با گروهک پژاک عنوان کرد: در عملیات پاکسازی پژاک استان ما هفت شهید والامقام تقدیم انقلاب کرد و به برکت خون این شهدا بساط ضد انقلاب در این منطقه جمع شد.

وی افزود: امروز کارهای بزرگ مهندسی در مرزها و کشور توسط نیروی سپاه انجام می‌گیرد که راه‌های نفوذ ضد انقلاب و هر متجاوزی را گرفته است.

امیری بیان کرد: در بحث سازندگی سپاه امروز در سطح کشور سخت‌ترین کارها را انجام می‌دهد و سنگین‌ترین پروژه‌ها که هیچ پیمانکاری حاضر به انجام آن نبوده را سپاه انجام می‌دهد که پروژه انتقال گاز از جمهوری اسلامی به پاکستان و از پاکستان به هند یکی از این پروژه‌های سنگین است.

وی گفت: در بسیاری از زمینه‌ها به مرز خودکفایی رسیده‌ایم و در بحث موشک‌های ساحل به دریا و زمین به دریا در اوج اقتدار بوده و خودکفا شده‌ایم.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول