اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

متولیان فرهنگی زمینه‌ساز انتقال مفاهیم انقلاب شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: متولیان فرهنگی باید با کار و تلاش مداوم زمینه‌ساز انتقال مفاهیم انقلاب اسلامی شوند.

متولیان فرهنگی زمینه‌ساز انتقال مفاهیم انقلاب شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، حجت‌الاسلام مهدی عباسی ظهر امروز با جمعی از روحانیون و مبلغان دینی شهرستان بویین‌زهرا دیدار و با آنان گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با تبریک اعیاد شعبانیه و میلاد ائمه اطهار اظهار کرد: معصومین و بزرگان دینی پیشوایی کامل و مناسب برای تمام مسلمانان و به ویژه شیعیان جهان هستند و همه ما باید در این عصر با الگو‌گیری کمال از زندگانی و نوع رفتار و منش این بزرگان به زندگی حیاط دنیوی اخروی خویش جهت داده و موج سعادت و رستگاری شویم.

وی با اشاره به اینکه ماه شعبان بهترین ماه برای استغفار از درگاه مقدس الهی و نیز افزایش عبادات و نیات خالصانه به درگاه پاک الهی است، افزود: توجه دائم به فضائل معنوی در طول زندگی انسان سبب می‌شود که افراد هیچ‌گاه مسیر و مقصد اصلی را که دنبال می‌کنند، گم نکرده و همواره در مسیر حق و حقیقیت قرار بگیرند، چرا که دشمنان و قوای شیطانی در دنیا با انواع وسوسه‌ها و دسیسه‌ها سعی می‌کنند که انسان‌ را از دست‌یابی به مقصود و ارزش حقیقی بازداشته و موجب یأس و ناامیدی از رسیدن به آن چیزی شوند که وی می‌طلبد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به نفوذ‌ شدید و پیچیده دشمنان در اعتقادات و ارزش‌های دین تصریح کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان ترفند‌های متفاوتی را برای سرنگونی و به انحراف کشاندن جوانان و نوجوانان بصیر و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌اند، اما هیچ کدام از این توطئه‌ها به اندازه تهاجم فرهنگی و شبیخون بر اعتقادات و اصل نتوانسته تأثیرگذار بوده و موجب ضربه شود.

عباسی ضرورت ترویج فرهنگ ائمه در جوانان نسل کنونی و برنامه‌ریزی برای تولید محتوا و اندیشه‌های اسلامی را بسیار مهم و جهاد‌گونه توصیف کرد و افزود: انتظار می‌رود که در جنگ نرم متولیان و نهاد‌های فرهنگی با همت و دغدغه بیشتر خود زمینه‌ای مستحکم و قوی را برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی به جوانان و نوجوانان مهیا کرده و اجازه ندهند که دشمنان و مستکبران غربی با ترفند‌های ضدارزشی و نیز ضد فرهنگی خویش موجب انحطاط و ریزش اعتقادات و اصول اساسی جوانان جامعه اسلامی شوند.

وی در خاتمه با اشاره به تلاش‌ها و فعالیت‌های اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا در اشاعه فرهنگ والای دینی در این شهرستان تصریح کرد: در سال جاری با برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت‌های متنوعی در حوزه فرهنگی و دینی در کانون‌ها و مراکز فرهنگی این شهرستان برای جوانان و نوجوانان انجام می‌شود که پیش‌بینی می‌شود با استقبال بسیار زیاد از سوی مردم روبه‌رو شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول