اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردکان:

جانبازان سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه اردکان در عیادت از دو جانباز جنگ تحمیلی گفت: جانبازان سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند.

جانبازان سرمایه‌های معنوی انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردکان، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی صبح امروز در عیادت از دو جانباز جنگ تحمیلی، حاج جواد ملاحسینی و جلال هاتفی به مناسبت روز جانباز، جانبازان سرافراز را سرمایه های معنوی انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: صبر، متانت، مقاومت و بردباری از جمله ویژگی های بارز اخلاقی جانبازان دفاع مقدس است.

وی افزود: اینکه انسانی در راه خدا با همه هستی اش معامله کند و برای حفظ اسلام بخشی از جسم و روان خود را تقدیم کند، کاری خدایی است و تنها از کسانی ساخته است که روحیه خدایی دارند.

حسینی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و مردم تا ابد مدیون ایثار و از جان گذشتگی جانبازان سرافراز جنگ تحمیلی خواهند بود و قدردانی کوچکترین کاری است که برای جبران فداکاری آنها می‌توان انجام داد.

امام جمعه اردکان اظهار داشت: تعلمات روحی و جسمی جانبازان سرافراز در تمامی لحظات زندگی نتوانسته ذره‌ای از ایمان و اعتقاد آنان به خدا و نظام کم کند و این در حالی است که بعضی از آنها برای درمان و تهیه داروهای خود با مشکل مواجه هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، صبر و ایستادگی همسران جانباز را ستود و گفت: این عزیزان تنها همدم و غمخوار جانبازان در لحظه های دشوار زندگی هستند و تمامی این زحمات را نه به اجبار که با عشق و علاقه و نیت الهی انجام می‌دهند.

در این دیدار صمیمانه فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان اردکان حضور داشتند و ضمن عیادت از این جانبازان و خانواده های آنها، پای صحبت‌های این دو جانباز 70 و 50 درصد نشستند و به خاطرات آنان از دوران دفاع مقدس گوش سپردند.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول