اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زرند:

سپاه پشتوانه انقلاب و نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار زرند گفت: سپاه پشتوانه این انقلاب و نظام است و اگر این انقلاب پا پرجا مانده به برکت وجود سپاه است.

سپاه پشتوانه انقلاب و نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، رضا کرمی ظهر امروز در جمع پاسداران با تبریک میلاد امام حسین (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: هرچه در رابطه با اهمیت سپاه صحبت شود کم است.

کرمی خاطرنشان کرد: پاسداران هم در دوران انقلاب و هم بعد از جنگ ثابت کردند هر عرصه‌ای که سپاه وارد شده است چه در مسائل اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، علمی سنگ تمام گذاشته و وظیفه خود را به خوبی انجام داده است.

وی افزود: سپاه پشتوانه این انقلاب و نظام است و اگر این انقلاب پا پرجا مانده به برکت وجود سپاه است که باید قدر بدانیم و اگر در جامعه کاری روی زمین مانده این سپاه بوده که آن را جمع کرده است و به خوبی از عهده آن بر آمده است.

حجت‌الاسلام علی جعفری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه زرند نیز گفت: خداوند متعال امامان بزرگواری را به ما ارزانی داشت و اگر رصد کنیم در زندگانی این بزرگواران بیشترین فعالیت ائمه معصوم (ع) سیاست و تربیت است.

وی افزود: روز ولادت با سعادت امام حسین (ع) به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است، روزی که باید سیاست داشته باشد در صورتی که سپاه یک نهاد است نه یک سازمان، زیرا نهاد فراتر از یک سازمان است.

جعفری بیان داشت: خداوند را شکر می‌‌کنیم که در جرگه سبزپوشان حریم ولایت قرار داریم و از خداوند می‌خواهیم که بتوانیم این وظیفه سنگین را با عاقبت به خیری به پایان ببریم.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول