اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد خطاب به پرسنل این نهاد

برای جذب اعتبارات اشتغال بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنید

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خطاب به پرسنل این نهاد گفت: برای جذب اعتبارات اشتغال بانک‌ها تلاش کنید.

برای جذب اعتبارات اشتغال بانک‌ها در کهگیلویه و بویراحمد تلاش کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالمجید فرهادی در جمع پرسنل کمیته امداد شهرستان دنا اظهار داشت: انجام خدمات تک خدمتی و چند خدمتی متناسب با نیازهای جامعه هدف کمیته امداد، یکی از سیاست‌های اصلی این نهاد است که با جدیت بیشتر در سال جاری ادامه پیدا خواهد کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد از همه پرسنل کمیته امداد خواست تا با خلوص و صداقت از همه توان خود برای فراهم کردن زمینه توانمندسازی خانواده‌های هم استانی تلاش کنند تا مددجویان و افراد نیازمند با تکیه بر توانایی‌ها و استعدادهای خود، مستقل شده و صاحب درآمد شوند.

وی ابراز داشت: جذب اعتبارات مانده بانک‌ها در دو ماهه اول سال جاری یکی از مهم‌ترین اولویت‌های کاری در این نهاد حمایتی است که باید همه همکاران و امدادگران با جدیت نسبت به این مهم تلاش کنند.

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: لازم است با افزایش تعامل با بانک‌ها، اعتبارات طرح‌های اشتغالی در این استان جذب شود تا روند توانمندسازی خانواده‌های مددجوی کهگیلویه و بویراحمدی شتاب بیشتری گیرد.

فرهادی تاکید کرد: اشتغال و ایجاد کسب و کار برای مردم بهترین راه برای افزایش توانمندسازی خانواده‌ها است که در این زمینه داشتن کسب و کار آبرومند و درآمدزا یکی از دغدغه‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) است.

* طرح مجتمع گلخانه‌ای دنا الگوی دیگر شهرستان‌ها شود

مدیرکل کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به طرح مجتمع گلخانه‌ای دنا گفت: از جمله کارهایی که می‌تواند زمینه توانمندسازی مراجعین را فراهم کند، اجرای طرح‌های گلخانه‌ای است که شهرستان دنا در این زمینه پیشقدم شده و با همکاری معاونت اشتغال استان کهگیلویه و بویراحمد طرح موفقی را اجرا کرده که منجر به اشتغال بیش از 25 نفر شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اجرای موفق طرح اشتغال مجتمع گلخانه‌ای در شهرستان دنا گفت: این طرح باید الگویی برای دیگر شهرستان‌ها قرار گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان دنا نیز در این نشست گفت: این نهاد حمایتی در شهرستان دنا همه تلاش خود را به‌کار می‌بندد تا بر اساس سیاست‌های ابلاغی موجب بهبود کمی و کیفی خدمات به محرومان و نیازمندان شود.

مجتبی امینی بیان داشت: در سال گذشته 98 نفر در شهرستان دنا بیمه اجتماعی شدند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول