اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی:

بیکاری مهم‌ترین دغدغه کرمانشاه است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: مهم‌ترین دغدغه این استان بیکاری جوانان است، چراکه بیکاری منشأ تمام آسیب‌های اجتماعی است.

بیکاری مهم‌ترین دغدغه کرمانشاه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رزم ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان که در سالن شهدای دولت استانداری تشکیل شد، اظهار کرد: مردم کرمانشاه از نمایندگان توقعاتی دارند که باید در قالب قانون برآورده شود.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه اصلی استان بیکاری جوانان است، چراکه بیکاری منشأ تمام آسیب‌های اجتماعی است.

رزم افزود: مدیران باید طرح‌های اساسی را در عرصه‌های مختلف شناسایی و ارائه دهند تا بتوانیم در قالب قانون توقعات به‌جای مردم را برآورده کنیم.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبات سفر مقام معظم رهبری و مصوبات سفرهای سه‌گانه دولت گفت: باید تلاش کنیم این مصوبات هرچه زودتر اجرایی شود.

حیدری‌طیب: کشاورزی کرمانشاه از صورت سنتی خارج شود

دیگر نماینده مردم استان کرمانشاه نیز در ادامه اظهار کرد: استان کرمانشاه قابلیت‌های ویژه‌ای در بخش‌های مختلف دارد که با تلاش، وحدت، صداقت و اخلاص در کار می‌توان این قابلیت‌ها را شکوفا کرد.

سعید حیدری‌طیب ادامه داد: پیشرفت استان در حوزه‌های مختلف باعث پویایی و شادابی در مدیریت است، لذا مدیران باید در عرصه‌های مختلف پویایی مدیریت خود را لحاظ کنند.

وی تاکید کرد: مدیران و شورای اداری باید نظارتی صحیح بر کارها داشته و از سلامت کاری و مالی نیز برخودار باشند.

این نماینده مردم کرمانشاه همچنین بر تبدیل شدن استان به قطب کشاورزی تاکید کرد و گفت: کشاورزی استان باید از صورت سنتی خارج شود.

وی با اشاره به وجود آب‌های سطحی استان اظهار کرد: حدود شش هزار میلیارد مترمکعب از آب‌های سطحی استان به خارج از آن می‌رود که باید از هدر رفتن آن جلوگیری کرد.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول