اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کوثر:

مهارت‌‌آموزی راه حل ریشه‌کنی بیکاری است

خبرگزاری فارس: فرماندار کوثر مهارت‌آموزی را راه حلی مناسب و عملی برای ریشه‌کن کردن بیکاری و اشتغال جوانان اعلام کرد.

مهارت‌‌آموزی راه حل ریشه‌کنی بیکاری است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید سعدالله رئیس‌ساداتی صبح امروز در جلسه کارگروه ساماندهی اوقات فراغت جوانان در فرمانداری این شهر اظهار داشت: سه ماه تابستان فرصت بسیار مناسب و ظرفیت ایده‌آلی است تا جوانان با مهارت‌آموزی آینده شغلی خود را تضمین کنند.

وی با یادآوری اینکه سیاست دولت در اشتغال جوانان تکیه بر مهارت‌های فنی و حرفه‌ای است، افزود: اجرای طرح آموزش مهارت‌ها در شهرستان کوثر با جدیت پیگیری می‌شود که این امر خود زمینه و بستر‌ساز اشتغال مولد جوانان است.

این مسئول تاکید کرد: برنامه‌های طرح اوقات فراغت باید مبتنی بر آموزش و یادگیری باشد.

رئیس‌ساداتی ابراز داشت: بر اساس تعالیم دینی برای طول شبانه‌روز اقشار مختلف مردم باید برنامه‌ریزی شود و اگر در این راستا حرکت کنیم قطعاً در حوزه نوجوانان و جوانان بیکاری نخواهیم داشت.

وی نداشتن برنامه مناسب برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تابستان را زمانی برای افزایش تهاجمات فرهنگی دشمن دانست و گفت: اگر با برنامه حرکت نکنیم شبکه‌های ماهواره‌ای دست به کار شده و سعی در جذب جوانان ما خواهند داشت، در حالی که با اجرای برنامه‌های مدون برای اوقات فراغت و آموزش درست نوجوانان و جوانان می‌توان آنها را در برابر تهاجم فرهنگی دشمن واکسینه کرد.

فرماندار کوثر با اشاره به آغاز به کار طرح اوقات فراغت از ابتدای تیر ماه امسال، اظهار داشت: کلاس‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی و نیز یادگیری مهارت‌های فنی برای این ایام در نظر گرفته شده و تلاش می‌شود با پرهیز از ایجاد زندگی مدرسه‌ای و با در نظر گرفتن سلیقه دانش‌آموزان کلاس‌ها پربار برگزار شوند.

رئیس‌ساداتی خاطرنشان کرد: در کنار کلاس‌های مختلف علمی، فرهنگی، هنری و ورزشی، کلاس‌های دینی نیز برای دانش‌آموزان در این طرح در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار کوثر در پایان سخنان خود برگزاری اردوهای داخل و خارج از استان، برپایی کلاس‌های علمی، برگزاری همایش‌های مرتبط با خواسته‌های جوانان و نیز برپایی کلاس‌های پیشگیری از اعتیاد را از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان ذکر کرد.

انتهای پیام/و20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول