اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

حضرت ابوالفضل (ع) پیام وفاداری به ولایت را رساند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا گفت: حضرت ابوالفضل (ع) پیام وفاداری به ولایت را به تمام شیعیان رساند.

حضرت ابوالفضل (ع) پیام وفاداری به ولایت را رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا‌، حجت‌الاسلام مهدی عباسی با جمعی از جانبازان شهرستان بویین‌زهرا دیدار و با آنان گفت‌و‌گو کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا با تبریک سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (ع) و روز جانباز اظهار کرد: حضرت ابوالفضل (ع) همواره با وفاداری خود به ابا‌عبد‌الله الحسین (ع) پیام پاسداری از ولایت را به ما رسانده و نشان داده که در هر شرایطی امر به فرمان ولایت بر تمامی امت اسلامی واجب است.

وی با اشاره به اینکه رزمندگان اسلام در ایام جنگ تحمیلی همواره با گوش فرا دادن به فرمان حضرت امام خمینی (ره) به سوی جبهه‌های حق علیه باطل شتافته و جان خود را در طبق اخلاص الهی قرار دادند، افزود: جهان در دوران جنگ هشت ساله ایران و عراق شاهد بود که رزمندگان و بسیجیان غیور و و‌لایت‌مدار ایران اسلامی چگونه با دست خالی اما، با تکیه بر نیرو و اراده الهی متجاوزان بعثی را به خاک ذلت نشانده و آنان را از خاک مقدس جمهوری اسلامی ایران بیرون راندند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا افزود: امروز تمام ملت به خود افتخار می‌کنند که چنین فرزندان رشید و سبزقامتی را تحویل انقلاب شکوه‌مند خود کرده‌ و موجب بقای اسلامی شده‌اند.

عباسی با اشاره به لزوم توجه دائم به جانبازان و رزمندگان پیشکسوت در دوره کنونی بیان کرد: وظیفه‌ای که ما امروز به‌عنوان یک ایران معتقد به آرمان‌های ولایت فقیه بر‌عهده خود داریم این است که با پیروی از مکتب جاوید ولایت‌فقیه عرصه‌ساز اقتدار و عزت کشور شده و دشمنان و مستکبران را برای همیشه از صحنه بین‌المللی و ستم به ملت‌ها نابود کنیم.

وی پیروی از آموزه‌های انقلاب اسلامی را وظیفه همگانی برای ملت دانست و تصریح کرد: جنگی که امروز دشمنان در حال تحمیل به ملت ایران هستند جنگ فرهنگی بوده و در این نبرد بر آحاد مردم واجب است که با افزایش روحیه بصیرت و آگاهی در خود زمینه‌ساز شکست طرح‌های دشمنان شده و آنان را در اهداف خود ناکام بگذارند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بویین‌زهرا برنامه‌های انجام شده برای خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر در کشور را در طول سال بسیار متنوع و فراوان برشمرد و تأکید کرد: امروز ضرورت دارد که با هم‌دلی و اتحاد زمینه پیشرفت و اقتدار کشور را فراهم کرده و موجب شکست استکبار شویم.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول