اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی گیلان:

تبعیت از ولایت رمز ایستادگی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: تبعیت از ولایت رمز ایستادگی و مبارزه با کفر است و پاسداران انقلاب اسلامی این رمز را به خوبی می‌شناسند.

تبعیت از ولایت رمز ایستادگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائد رحمتی عصر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه به ویژه میلاد با سعادت امام حسین (ع) و روز پاسدار، اظهار کرد: پاسداران رهروان راه امام حسین (ع) و حافظان مرزهای شرف و آزادگی هستند.

وی، با اشاره به اینکه حضرت امام حسین (ع) رمز بقای اسلام را در مبارزه با ظلم و جهل و تزویر دیده بود، تصریح کرد: امروزه نیز یاران آن بزرگوار در کسوت پاسداری به دفاع از ارزش‌های اسلام پرداخته و بر پیروی از راه او تاکید دارند.

فرمانده انتظامی گیلان روز پاسدار را یادآور رشادت‌های بزرگ‌مردان ایران دانست و افزود: پاسداران چنان بی‌باکانه به دفاع از ارزش‌ها در مواقع حساس می‌پردازند که گام‌های آنها موجب درس ایستادگی و مقاومت برای دیگر ملت‌ها شده است.

وی، نفوذ دشمن به کشور را با وجود حضور قوی پاسداران محال دانست و یادآور شد: کسی که تدبر، تعمق و تأملش برای احیای اسلام باشد، ترفند و مکر برای او کارساز نمی‌شود.

قائد رحمتی، تبعیت از مقام عظمای ولایت را رمز ایستادگی و مبارزه با کفر دانست و اذعان کرد: پاسداران نیز این رمز را به خوبی می‌شناسند و با گامی محکم‌تر از قبل در این راه مقدس تا ظهور منجی عالم بشریت (عج) به پیش می‌روند.

انتهای پیام/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول