اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکی از جانبازان دفاع مقدس:

دفاع از ولایت فقیه در دوران غیبت ضروری است

خبرگزاری فارس: یکی از جانبازان دفاع مقدس بر ضرورت دفاع از ولایت فقیه در دوران غیبت تاکید کرد.

دفاع از ولایت فقیه در دوران غیبت ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری عبدالله ابراهیمی صبح امروز در مراسم گرامیداشت روز جانباز در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: عزیزانی که آن روزها الگوی جوانان بودند، امروز نیز باید این‌گونه باشند و دانشجویان ما در دانشگاه باید از آنان الگو بگیرند.

وی افزود: برای صیانت از ارزش‌های اسلامی و جنگ تحمیلی،‌ دلسوزان نظام باید نسبت به انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده اقدام کنند.

این جانباز افزود: برای حفظ و انتقال ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل آینده باید این فرهنگ با جدیت در برنامه‌کاری مسئولان قرار گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران نیز با تبریک فرا رسیدن اعیاد شعبانیه، ولادت با سعادت حضرت عباس(ع) و روز جانباز، عنوان کرد: جانبازان با ایمان و اخلاص، سندهای پر اعتبار حقانیت ملت ایران اسلامی هستند.

حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی ادامه داد: همه آنچه امروز به آن دست یافته‌ایم حاصل خون پاک شهدا و ایثار و فداکاری جانبازانی است که ادامه دهنده راه آن عزیزان هستند.

وی اذعان داشت: ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس با اقتدا به حضرت ابوالفضل العباس(ع) به دفاع از میهن اسلامی پرداختند و در شهادت، شجاعت و جانبازی با توسل به ائمه اطهار به ویژه امام حسین(ع) اجازه دست‌اندازی دشمن را حتی به یک وجب از خاک میهن اسلامی ندادند.

این مسئول در پایان متذکر شد: خون سیدالشهدا و یارانش درس آزادگی و آزادمنشی به همه جهانیان داد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول