اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

پاسداران نگهبانان بزرگ ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد با تبریک روز میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار تاکید کرد: پاسداران در حقیقت نگهبانان بزرگ ولایت فقیه و حافظان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

پاسداران نگهبانان بزرگ ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی احمدی خرم در آیین نماز جمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی با اشاره به ویژگی‌های ممتاز پاسداران گفت:  توجه به ارزش‌های دینی و معیارهای انقلابی در نیروهای سپاه موج می‌زند.

وی همچنین از شهادت‌طلبی، شجاعت، ولایت‌پذیری از دیگر ویژگی‌های ممتاز پاسداران برشمرد و افزود: سپاه در پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی کوتاه نیامده و در مقابل دشمنان با تمام توان ایستاده است.

خطیب جمعه بجنورد تصریح کرد: پاسداران برای برقراری امنیت و آسایش مردم از آسایش و آرامش خود گذشته و با تحمل سخت‌ترین شرایط به درستی به وظیفه پاسداری خود عمل می‌کنند.

وی همچنین شجاعت‌های سپاه خراسان‌شمالی در طول جنگ تحمیلی را مورد اشاره قرار داد و افزود: پاسداران انقلاب اسلامی استان با اخلاص، امید و شجاعت به دفاع از اسلام و انقلاب برخاسته و دشمنان را در هم شکستند.

امام جمعه بجنورد در ادامه با بیان اینکه  فشارهای غرب برای وادار کردن جمهوری اسلامی برای دست برداشتن از حقوق هسته‌ای خود بی‌نتیجه است، تصریح کرد: غرب از قدرت یافتن نظام اسلامی واهمه داشته و در این مسیر علیه جمهوری اسلامی کارشکنی و ابزار تحریم را به کار می‌برد.

وی با اشاره به اینکه این خواست دشمنان به جایی نخواهد رسید، یادآور شد:مردم و مسئولان در مقابل خواسته‌های نامشروع غرب و دشمنان ایستاده‌اند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول