اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت سردار نقدی از رشادت‌های شهیده ناهید فاتحی

شهیده فاتحی با وجود تمام شکنجه‌ها ‌دست از ولایتمداری خود برنداشت

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: شهیده فاتحی با وجود تمام شکنجه‌ها ‌دست از ولایتمداری خود برنداشت.

شهیده فاتحی با وجود تمام شکنجه‌ها ‌دست از ولایتمداری خود برنداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سردار محمد رضا نقدی لحظاتی پیش در همایش "ستاره راه" که به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیده ناهید فاتحی کرجو در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد با اشاره به ویژگی‌های شهیده فاتحی عنوان کرد: آن چیزی که شهیده ناهید فاتحی کرجو را صبور و دارای مقام می‌کند تقوا و ایمانی است که او پاکدامنی را از کودکی فراگرفته و اینها نشان از عظمت وجودی او دارد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه شهیده‌ ناهید فاتحی کرجو شهیده‌ای بود که دوباره یاد اول شهیده اسلام (سمیه) را زنده کرد، خاطرنشان کرد: سمیه زن وفاداری که به خاطر اسلام زیر همه شکنجه‌های مقاومت و صبوری کرد شهادت را بر انکار  اولویت خداوند یا تأیید بت‌های بت‌پرستان ترجیح داد.

وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های شهیده فاتحی تأکید کرد: اوج عشق و باور او به ولایت امام خمینی (ره) است که راه شهادت را برگزید و با تمام وجود با قرآن مأنوس بود و می‌دانست مسئله فقهی را که می‌تواند تقیه کند و زباناً خود را از شر دشمن نجات دهد. ولی عشق او به اسلام مانع از این شود که حتی زباناً اعلام برائت کند.

نقدی با تاکید بر اینکه شهیده فاتحی همچنان ثابت قدم‌ در تمام عقاید خود می‌ماند، بیان داشت: او ماه‌ها تحت شکنجه و آزار قرار می‌گیرد و با سر تراشیده او را در میان مردم چرخاندند و آزار فراوان دادند‌ ولی حاضر نشد از عقاید خود دست بردارد.

"شهیده فاتحی یک خورشیده فروزان بر تاریخ انقلاب اسلامی"

نقدی با تأکید بر اینکه دشمن با وجود اینکه شهیده فاتحی را زنده زنده دفن می‌کند یادآور شد: با این وجود دشمنان نتوانستند او را تسلیم کنند و ‌وی مانند یک خورشید فروزان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران می‌درخشد؛ شهیده بسیار گمنام بود و اغلب افرادی که در آن منطقه بودند نیز با وی آشنایی نداشتند.

رئیس سازمان بسیج‌ مستضعفین ضمن تقدیر از رشادت‌های و فداکاری‌های شهیده فاتحی اظهار داشت: ما از او تشکر می‌کنیم که پس از 32 سال خویش را به ما معرفی کرد که ان‌شاالله ستاره‌ راه همه دختران و بانوان اسلامی قرار گیرد.

"فضای قرآن و ایمان زنان غیور و دلیر را پرورش می‌دهد"

نقدی با تاکید بر اینکه دشمن می‌خواهد دیگر ناهید فاتحی‌ها در این کشور نباشند تأکید کرد: دشمن ایمان ما را هدف قرار داده و حجاب دختران را هدف قرار داده چرا که می‌داند از فضای قرآن و ایمان چنین شیر‌زنانی به وجود می‌آیند که تمام قد در مقابل خواسته‌های دشمن می‌ایستند و تسلیم نمی‌شود. دشمن می‌خواهد با اقدامات خود دیگر دختران همچون ناهید فاتحی در ایران اسلامی نباشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پایان با اشاره به ایستادگی شیرزنانی همچون شهیده فاتحی که در فضای قرآن و ایمان پرورش می‌یابند تاکید کرد: این شیرزنان تا آخر با ولایت می‌مانند و از آن دفاع می‌کنند.

این گزارش حاکی از همایش ستاره راه که به منظور تجلیل از مقام شامخ شهیده ناهیده فاتحی کرجو با حضور محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین، علی نصیری فرمانده سپاه حضرت سید الشهد (ع) امیر حسین باقرنژاد فرمانده شهرستان ری، جمعی از مسئولان لشکری و کشوری و خواهران بسیجی نواحی مختلف استان تهران در گلزار شهدای بهشت زهرا (س) برگزار شد.

سردار نقدی و حاضر در این مراسم در پایان ضمن رونمایی از تمبر یاد‌بود شهیده فاتحی از مزار این شهیده که به تازگی باز‌سازی شده است رونمایی و با گلباران و عطر‌افشانی مزار شهیده فاتحی بار دیگر با آرمان‌های والای امام (ره) شهدا و مقام معظم رهبری تجدید میثاق کردند.

انتهای پیام/ش10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول