اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ابهر:

احداث پارک ولایت از اولویت‌های شهرداری ابهر است

خبرگزاری فارس: شهردار ابهر گفت: احداث پارک ولایت به عنوان بزرگترین پارک شهر ابهر از اولویت‌های شهرداری ابهر محسوب می‌شود.

احداث پارک ولایت از اولویت‌های شهرداری ابهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی یوسفلی ظهر امروز در جلسه ستاد عمران شهری استان زنجان، اظهار کرد: طرح ویژه شهرداری ابهر، احداث پارک ولایت است که با 45 مالک این پروژه موافقت شده است و مابقی پلاک‌ها نیز تملک می‌شود.

وی ادامه داد: عملیات اجرایی بلوار آیت‌الله خامنه‌‌ای و خیابان شهید ابراهیمی شهر ابهر در سال جاری به اتمام رسیده و آرزوی 20 ساله مردم شهر ابهر محقق شده است.

شهردار ابهر با بیان اینکه بهسازی میدان انقلاب تا میدان تمدن شهر ابهر از 50 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است، افزود: جدول‌گذاری و پیاده‌روسازی بلوار اثیرالدین شهر ابهر نیز در حال حاضر 75 درصد پیشرفت دارد.

وی با اشاره به پیشرفت 100 درصدی پروژه بازگشایی خیابان امام‌خمینی (ره) ابهر تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌های عمرانی شهرداری ابهر با پیشرفت مطلوبی ادامه می‌یابد.

یوسفلی از پیشرفت 100 درصدی پارک بانوان این شهر خبر داد و افزود: بهسازی ورودی اتوبان نیز 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اجرای طرح تعریض خیابان عراقی از اعتبارات شهرداری ابهر خاطرنشان کرد: تکمیل سالن‌های چند منظوره نیز توسط سپاه انجام شده است.

شهردار سلطانیه نیز در ادامه این جلسه از بهسازی و احداث میدان ورودی از سمت خدابنده خبر داد و افزود: بازگشایی مسیر گردشگری خیابان اطراف سلطانیه تا 10 روز آینده اجرا می‌شود.

مهدی احمدی با اشاره به احداث سالن چند منظوره بحران در پارک بسیج یادآور شد: اسکلت این پروژه در محل کارگاه آماده شده است.

وی با بیان اینکه این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، افزود: این سالن در سال جاری اجرا می‌شود.

شهردار سلطانیه با بیان اینکه پروژه آبرسانی حاشیه چمن سلطانیه نیز در سال جاری پیگیری می‌شود، افزود: با توجه به اینکه طبق مصوبه ستاد عمران شهری مقرر شده است که 50 درصد اعتبار پروژه به صورت تسهیلات بلاعوض از سوی سازمان جهاد کشاورزی تامین می‌شود که به دلیل موانع قانونی امکان‌پذیر نیست.

وی از ساماندهی و تجهیز امکانات رفاهی و برق رسانی به مجموعه تفریحی "شاه بلاغی" خبر داد و گفت: این مجموعه از پیشرفت 100 درصدی برخوردار است.

احمدی با اشاره به احداث پایانه مسافربری شهر سلطانیه خاطرنشان کرد: هیچ اعتباری برای این پروژه پیش‌بینی نشده است.

وی با بیان اینکه مطالعه ساماندهی آب‌های سطحی سلطانیه از دیگر پروژه‌های شهر سلطانیه است، افزود: برای اجرای این پروژه نیز اعتبار پیش‌بینی نشده است.

شهردار سلطانیه تعیین تکلیف عرصه‌های میراث فرهنگی در ورودی شهر سلطانیه را از دیگر پروژه‌های سلطانیه برشمرد و گفت: اقدامات لازم در این زمینه انجام شده است.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول