اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

ملت با پیروی از ولایت خواب را بر چشمان دشمن حرام کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: صفحات تاریخ انقلاب اسلامی نشان از ولایتمداری امتی دارد که با بصیرت و درک صحیح از شرایط زمان، همواره با تبعیت از منویات رهبری خواب را بر چشمان دشمن حرام کرده است.

ملت با پیروی از ولایت خواب را بر چشمان دشمن حرام کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، پرویز علیپور بعدازظهر امروز در جمع بسیجیان این شهرستان اظهار کرد: پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت باید در انتقال رشادت‌ها و شجاعت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در بین جوانان و نوجوانان که آینده‌سازان ایران اسلامی هستند تلاش کرده و با حضور در جمع بسیجیان آنها را تشویق و دلگرم کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: جوانان این مرز و بوم با سلاح ایمان به جنگ دشمن رفته و نگذاشتند یک وجب از خاک ایران اسلامی در دستان دشمن قرار گیرد.

وی گفت: امروز دشمنان انقلاب توانایی رویارویی نظامی با مردم ایران اسلامی را نداشته و سعی در انحراف اذهان عمومی مردم از طریق جنگ رسانه‌ای و نرم را دارند که با هوشیاری جوانان این توطئه نیز خنثی شده است.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه با بیان اینکه تقویت بصیرت بهترین راه برای توسعه کشور است، اضافه کرد: چنگ زدن به دامن ولایت، تقویت بصیرت و بینش بهترین راه برای پیشرفت و آبادانی کشور بوده و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا است.

وی با بیان اینکه رزمندگان در جبهه‌ها رفتار و منش اسلامی را رعایت می‌کردند، افزود: اهمیت به نماز اول وقت و انس با قرآن رزمندگان را در اوج عبودیت و اخلاص قرار داده و درجه رفیع شهادت را به آنها هدیه کرد.

علیپور گفت: نقش بسیج در دفاع مقدس مدال افتخار برای بسیجیان امروز بوده و باید در ادامه راه و آرمان‌های شهدا کوشا باشند.

وی، بر هوشیاری و بیداری پیشکسوتان برای شناخت دشمن و تلاش برای آبادانی ایران اسلامی تاکید کرد و از آنان خواست قدر و منزلت خود را حفظ کرده و همیشه شهادت در راه خدا و قرب‌الهی را از خداوند خواستار باشند.

علیپور تاکید کرد: صفحات تاریخ انقلاب اسلامی نشان از ولایتمداری امتی دارد که با بصیرت و درک صحیح از شرایط زمان، همواره با تبعیت از منویات رهبران دینی به ریسمان الهی چنگ زدند.

وی افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و بر هم خوردن معاملات منطقه‌ای، استکبارستیزی و حق‌طلبی نهضت امام خمینی(ره)، ابرقدرت‌های شرق و غرب را بر آن داشت تا برابر ملت انقلابی ایران صف‌آرایی کرده و به اتحادی شوم برسند تا همواره این ملت را دچار چالش سازند.

علیپور گفت: این در حالی است که ملت به رهبری مردانی استوار در برابر زیاده‌خواهی‌های مستکبران و دشمنان قسم خورده‌اش کوتاه نیامده و با تفرقه‌افکنی‌ها مقابله کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/س10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول