اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان زنجان خبر داد

اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان با اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار تکمیل می‌شود.

اختصاص 90 میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان

ایرج رحمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان مجری طرح ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان نیست، اظهار داشت: کار عملیات اجرایی این طرح بر عهده شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی است.

وی از قرارگرفتن ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان در قالب طرح‌های مهر ماندگار خبر داد و افزود: بهره‌برداری از این ورزشگاه در دستور کار مسئولان استان به مناسبت هفته دولت قرار گرفته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان اعتبار در نظر گرفته برای تکمیل ورزشگاه 15 هزار نفری زنجان را 90 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این اعتبار برای تکمیل همه مجموعه، از جمله پیست تارتان، سیستم گرمایشی از کف و همچنین نور مجموعه در نظر گرفته شده است.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس درباره زمان معرفی معاون امور جوانان تصریح کرد: فرد مورد نظر به وزارتخانه معرفی شده است و پس از تایید وزارتخانه معرفی می‌شود.

رحمانی اضافه کرد: به احتمال زیاد معاون امور جوانان استان زنجان تا هفته جوان یا نهایتا تا پایان تیر ماه معرفی خواهد شد.

وی برگزاری مسابقات بین‌المللی ووشوی جام پارس و غرب آسیا را از برنامه‌های مهم اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان اعلام کرد و افزود: بلافاصله بعد از این مسابقات، جشنواره ورزش‌های روستایی و عشایری کشور در سلطانیه برگزار می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان با اشاره به عدم ابلاغ بودجه ارگان‌‌‌های دولتی از طرف دولت تصریح کرد: با این وجود پروژه‌های عمرانی در سطح استان تعطیل نشده است.

وی با اشاره به محدودبودن فصل کار عمرانی در استان زنجان اضافه کرد: هر چند پروژه‌های عمرانی تعطیل نشده است، ولی کارها با روال عادی پیش نمی‌رود.

رحمانی در پاسخ به موازی‌بودن برنامه‌های اوقات فراغت جوانان در ارگان‌های مختلف، علت را ملی‌بودن آن دانست و گفت: می‌توان در حوزه‌های تخصصی، کار را به دستگاه‌های متخصص سپرد.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول