اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز:

پروژه‌های نیمه‌‌تمام ورزشی البرز سال آینده به اتمام می‌رسد

خبرگزاری فارس: مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان البرز از اتمام تمام پروژه‌های ورزشی نیمه‌‌تمام این استان تا پایان سال 91 خبر داد.

پروژه‌های نیمه‌‌تمام ورزشی البرز سال آینده به اتمام می‌رسد
بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: یکی از اهداف اصلی دولت در حوزه ورزش توزیع عادلانه امکانات ورزشی در سراسر کشور است و به همین منظور بودجه‌ها و اعتبارات خوبی طی چند سال اخیر به تصویب رسیده است.
وی تصریح کرد: دولت معتقد است که امکانات و تجهیزات ورزشی باید به صورتی در کشور توزیع شود که هیچ جوانی از فرصت ورزش کردن محروم نبوده و زیرساخت‌های اولیه برای ارتقای سطح سلامت جامعه در تمام مناطق کشور فراهم باشد.
این مسئول ادامه داد: برای تحقق این مهم دولت در سفرهای استانی طرح‌های ویژه‌ای در بخش ورزشی به تصویب رسانده و‌ استان البرز نیز از جمله استان‌هایی بود که توسعه امکانات و تجهیزات ورزشی در آن مورد توجه جدی مسئولان قرار گرفته است.

*جمعیت 2 میلیونی البرز نیازمند توسعه فضاهای ورزشی است 
منتقمی با اشاره به سکونت بیش از 2 میلیون نفر در استان البرز که اکثر آنها در شهرستان کرج حضور دارند، گفت: اکثر جمعیت ساکن البرز مانند دیگر مناطق کشور جوان بوده و نیازمند امکانات استاندارد ورزشی هستند.
وی تاکید کرد: برای فراهم کردن این امکانات، استان البرز نیازمند توسعه اماکن ورزشی بوده و خوشبختانه طرح‌های خوبی در این حوزه عملیاتی شده است.
 
*اجرای عملیات پروژه‌های ورزشی با سرعت در دست انجام است
مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز افزود: در سفرهای استانی هیئت دولت به البرز نیز اعتبارات لازم برای احداث اماکن ورزشی جدید و همچنین بهسازی و تجهیز امکانات موجود ‌اختصا‌ص یافته و کار با سرعت در حال انجام است.
منتقمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اولویت ما اتمام پروژه‌های نیمه‌ تمام ورزشی در استان البرز است تا مردم و به ویژه جوانان هر چه سریع‌تر از آنها بهره‌مند شوند.
وی ادامه داد: به همین دلیل برای اتمام این پروژه‌ها زمان‌بندی مشخصی انجام و بر‌اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کار ساخت و احداث تمام طرح‌های فوق تا پایان سال 91 به پایان خواهد رسید.
منتقمی در پایان اظهار داشت: با تکمیل پروژه‌های ورزشی استان البرز، سرانه امکانات ورزشی در این استان به استانداردها نزدیک‌تر شده و بخش مهمی از نیاز جوانان برطرف خواهد شد.
انتهای پیام/م20/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول