اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان آذرشهر خبر داد

سال 91 سال اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی آذرشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان آذرشهر گفت: چند طرح عمرانی ورزشی در این شهرستان در دست اجراست که در سال 91 افتتاح خواهند شد.

سال 91 سال اتمام پروژه‌های عمرانی ورزشی آذرشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی تربیت‌بدنی آذربایجان‌شرقی، اسماعیل آذریان در نشست مشترک با مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی، ایجاد چمن مصنوعی میدان ورزشی آذرشهر، کاشت چمن در میدان خاکی بخش گوگان، سالن سرپوشیده شیرامین و مکان‌های ورزشی روستاهای قاضی‌جهان و خانمیر را از جمله پروژه‌های ورزشی در دست اجرای این شهرستان اعلام کرد.

وی اظهار امیدواری کرد، همه طرح‌های یاد شده تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری رسیده و در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز گفت: چهار زمین چمن در آذربایجان شرقی با چمن مصنوعی پوشیده می‌شود و استادیوم فوتبال آذرشهر نیز چمن مصنوعی شده و سال 91 افتتاح خواهد شد.

محمد شروین اسبقیان افزود: زمین‌های چمن استادیوم آذرشهر، استادیوم مراغه، استادیوم 5 هزار نفری میانه و استادیوم شبستر تا پایان سال 91 به چمن مصنوعی با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا مجهز خواهند شد.

وی تصریح کرد: اعتبار مورد نیاز برای اجرا و تکمیل طرح‌های عمرانی ورزشی آذرشهر در چارچوب مصوبات استانی و شهرستانی به شکل جدی پیگیری می‌شود  و سالن ورزشی چندمنظوره روستای شیرامین در فضایی به مساحت یک‌هزار و 400 متر مربع سوم خرداد ماه افتتاح شده و سالن ورزشی قاضی‌جهان نیز به با بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی افتتاح می‌شود.

اسبقیان یادآور شد: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی، برای کاشت چمن میدان ورزشی بخش گوگان و بقیه طرح‌های ورزشی نیمه تمام آذرشهر اعتبار لازم پیش‌بینی شده و اختصاص خواهد یافت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در خصوص برنامه‌های سال‌جاری امور جوانان هم گفت: توجه به غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، پایش و مدیریت برنامه‌های متناسب برای آنان از جمله کارهای پیش‌بینی شده امور جوانان است.

انتهای پیام/س30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول