اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بابل در مجلس در گفت‌وگو با فارس:

افتتاح پروژه‌های ورزشی در بابل قابل مقایسه با گذشته نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم بابل در مجلس گفت: افتتاح پروژه‌های ورزشی در بابل قابل مقایسه با گذشته نیست.

افتتاح پروژه‌های ورزشی در بابل قابل مقایسه با گذشته نیست
علی کریمی فیروزجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان بابل اظهار داشت: با همت دولت نهم و دهم و پیگیری رئیس جمهور، وزارت ورزش و جوانان در کشور شروع به فعالیت کرده است و برای نخستین بار نیز ورزش در هئیت دولت صاحب رای شد.
وی افزود: تا قبل از تشکیل وزارت ورزش و جوانان، رئیس جمهور و یا یکی از معاونان وی حق رای داشتند اما در حال حاضر وزارت ورزش صاحب حق رای شد که با این اقدام ارزنده تحولات بسیار بزرگی را در زمینه ورزشی در سطح کشور شاهد خواهیم بود.
نماینده مردم بابل در مجلس با تقدیر از مدیرکل تربیت بدنی مازندران افزود: در حال حاضر افتتاح پروژه‌های ورزشی در شهرستان بابل به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست و  اگرچه به علت برخی مسائل روند سرعت پروژه‌ها کند شده بود ولی مجددا در کوتاه مدت این کار روند رو به رشدی داشته است.
عضو کمیسیون تلفیق مجلس درباره احداث سالن ورزشی چند منظوره شهر گتاب بیان داشت: این پروژه با مشارکت 30 درصدی مشارکت مردمی و 70 درصدی دولت در حال اجرا است که امیدواریم با تامین اعتبار20 درصدی مشارکت مردمی تربیت بدنی نیز سرعت بیشتری به این پروژه داده تا در مدت زمان کوتاهی به بهره‌برداری رسد.
کریمی با اشاره به اینکه جوانان بخش گتاب از استعداد بالای ورزشی برخوردار هستند، افزود: بخش گتاب در بخش فوتبال، رشته مختلف ورزشی از قبیل فوتسال، کشتی‌ و ورزش‌های رزمی از استعداد خوبی برخوردار است.
وی همچنین از گازرسانی شهر و روستاهای گتاب در آینده نزدیک خبر داد و افزود: در حال حاضر پیمانکار گاز در بخش گتاب مشغول فعالیت بوده و با بازدیدی که روز گذشته با حضور مدیرعامل شرکت گاز مازندران از این پروژه به عمل آوردیم مقرر شد در مدت زمان کوتاهی این پروژه به بهره‌برداری رسد.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول