اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان دولت دهم

پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌‎شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: تا پایان دولت دهم پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌‎شود.

پروژه‌های ورزشی چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری می‌‎شود

محمود شمسی‌پور امروز در حاشیه بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دولت در این استان، اظهار داشت: با توجه به اینکه در دولت نهم و دهم اقدامات زیربنایی بسیاری در این استان صورت پذیرفته است، لازم است تا این خدمات به مردم اطلاع‌رسانی شود.

وی افزود: تا پیش از انقلاب اسلامی تنها 13 سالن ورزشی در این استان احداث شده بود، این در حالی است که در دولت نهم و دهم با احتساب سالن‌های در دست احداث 65 سالن ورزشی در این استان وجود دارد.

شمسی‌پور با اشاره به مصوبات سفرهای استانی سفرهای هیئت دولت در این استان، گفت: در دور نخست سفرهای هیئت دولت به این استان و در تداوم آن در سفرهای دور دوم و سوم تعداد سالن‌های ورزشی این استان بسیار افزایش یافته است، به ‌طوری که در حال حاضر هفت باب استخر ورزشی در این استان در دست احداث است.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به پروژه‌های ورزشی در دست احداث در این استان، گفت: احداث سالن‌های ورزش‌های باستانی، احداث زمین چمن، احداث سالن‌های چند منظوره که این تعداد پروژه‌های ورزشی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: ادامه عملیات اجرایی پروژه‌های ورزشی این استان تا پایان دولت دهم در این استان به اتمام و پروژه‌های ورزشی این استان به بهره‌برداری خواهد رسید.

شمسی‌پور اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت را از عوامل تأثیرگذار در پایبندی مردم به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب دانست و گفت: مسئولان نیز باید در این مسیر تلاش مضاعف داشته باشند.

نمایشگاه دستاوردهای دولت عدالت‌محور دهم همزمان با آغاز یکصدمین سفر هیئت دولت در استان چهارمحال و بختیاری گشایش یافت.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول