اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزارت ورزش وجوانان:

3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ناتمام ورزشی نیاز داریم

خبرگزاری فارس:معاون وزارت ورزش و جوانان گفت: در سال آینده برای پروژه‌های ناتمام نیازمند 3 هزار میلیارد تومان اعتبار هستیم.

3 هزار میلیارد تومان اعتبار برای پروژه‌های ناتمام ورزشی نیاز داریم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید احمد رسولی‌نژاد ظهر امروز در مراسم تودیع مدیرکل تربیت‌بدنی استان خراسان رضوی که در تالار نور برگزار شد اظهار داشت: در کل کشور نزدیک به 3 هزار پروژه نیمه‌تمام داریم که برای اتمام آن در سال جاری نیاز مند 600 میلیارد تومان اعتبار هستیم.
معاون وزارت ورزش وجوانان گفت: تنها در یکی از استان‌های کشور 400 پروژه نیمه‌تمام داریم که نیاز به حمایت دولت و مجلس است.
وی افزود: یکی از آرزوهای ما وزارت ورزش و جوانان این است که رهبر انقلاب یک سال را هم به نام ورزش و مردم نام‌گذاری کنند تا در این زمینه شاهد عزم ملی و یک حرکت همگانی باشیم.
رسولی‌نژاد با تاکید بر توجه به ورزش بانوان ادامه داد: نقش ورزش بانوان برای سلامتی این قشر از جامعه یکی از مسائل مهم است.
معاون وزارت ورزش وجوانان گفت: سلامتی بانوان برابر با سلامتی کل جامعه است و حضور این قشر در تربیت‌بدنی یکی از دغدغه‌های ما است.
وی تاکید کرد: ما امیدواری بسیاری داریم که با تعامل وزارت ورزش و جوانان با مجلس در سال آینده بتوانیم اعتبار خوبی که به میزان 3هزار میلیارد تومان است را دریافت کرده و آن را به پروژه‌های نیمه‌تمام اختصاص دهیم.
رسولی‌نژاد به یکی از پروژه‌های نیمه‌تمام که 40 سال است به بهره برداری نرسیده اشاره و تصریح کرد: همچنین پروژه‌های بزرگی در استان خراسان رضوی داریم که باید از این میزان اعتبار در سال آینده تامین شود.
وی ادامه داد: با همکاری بسیار خوبی که بین وزارت ورزش و جوانان و مجلس است امیدواریم در سال آینده اعتبارات خوبی در این زمینه داشته باشیم.
معاون وزارت ورزش وجوانان با تشکر از تمام زحمات مدیر کل تربیت بدنی استان خراسان افزود: آقای داوری در طول 10 سال پست مدیریت استان جزو مدیران موفق ما در کشور بودند.
وی همچنین با تشکر از زحمات مدیرکل اسبق سازمان ملی جوانان ادامه داد: در بعضی از کشورها وزارت جوانان تاسیس شده است و در بعضی دیگر وزارت ورزش اما اکنون در ایران ما وزارت‌خانه‌ای را داریم که هم مربوط به ورزش است و هم مربوط به جوانان چرا که در کشور ما این دو با هم تلفیق شده است.
وی ادامه داد: ما باید نگاه کلان به مسائل جوانان داشته باشیم و اکنون این نوید را به شما می‌دهیم که در این وزارت‌خانه یک مرکز استعدادیابی در ادارات کل استان‌ها تاسیس می‌شود تا جوانان مستعد در گروه‌های مختلف دانش‌آموزی دانشجویی و نیروهای مسلح راه‌یافته تا بتوانیم رشد و تعالی ورزش را از این طریق داشته باشیم. 
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول