اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان مطرح کرد

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی ‌‌‌6.5 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارند / برخی پروژه‌ها‌ 20 سال قدمت دارند

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور مجلس وزارت ورزش و جوانان از وجود 3 هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور خبر داد که برای تکمیل آنها بودجه‌ای بالغ بر 6 هزار و 500 میلیون تومان لازم است.

پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی ‌‌‌6.5 هزار میلیارد اعتبار نیاز دارند / برخی پروژه‌ها‌ 20 سال قدمت دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، سیداحمد رسولی‌نژاد صبح امروز در جمع ورزشکاران و مردم بشرویه در مراسم افتتاح سالن ورزشی بشارت گفت: لحظه افتتاح و آغاز بهره‌برداری از طرح‌های ورزشی به خاطر استفاده جوانان و ورزشکاران از این محیط سالم و شاداب لذت‌بخش است و من افتتاح این مرکز ورزشی را به مردم ولایت‌مدار بشرویه تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: در شهرستان بشرویه نیز نیازهای ورزشی زیادی وجود دارد که سعی شده است به تمامی این نیازها رسیدگی شود.

رسولی‌نژاد با اشاره به وجود بیش از 3 هزار پروژه نیمه‌تمام ورزشی در کشور ادامه داد: بعضی از این پروژه‌‌‌ها قدمتی بیش از 20 سال دارد که اولویت دولت اتمام این پروژه‌ها است.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان از تأمین اعتبار استخر سرپوشیده، گود زورخانه و سالن‌های ورزشی روستاهای غنی‌آباد و رقه خبر داد و تأکید کرد: توجه به ورزش‌های بومی و محلی مانند کویرنوردی بشرویه و اهمیت دادن به ورزش ملی و اسلامی باستانی از جمله برنامه‌های اصلی وزارت است.

رسولی‌نژاد با اشاره به اینکه در سال جاری عمده اعتبار بودجه عمرانی کشور در اختیار شهرستان‌ها و فرمانداران است، رسیدگی به طرح‌ها و مشکلات ورزشی شهرستان را منوط به حمایت ویژه شورای برنامه‌ریزی استان و شهرستان دانست.

وی عدالت‌ورزی در حوزه ورزش را محور فعالیت دولت در کل کشور عنوان کرد.

در ادامه این مراسم مسابقه فوتسال مابین تیم وزارت ورزش و جوانان متشکل از معاون وزیر و هیئت همراه و تیم پیشکسوتان بشرویه برگزار شد که در این مسابقه تیم بشرویه با حساب 4 بر 2 به پیروزی رسید.

یکی از گل‌های تیم وزارت ورزش توسط رسولی‌نژاد معاون وزیر به ثمر رسید.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول