اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون وزارت ورزش و جوانان خبر داد:

نیاز 65 هزار میلیارد ریالی اعتبار برای اتمام پروژه‌های ورزشی

خبرگزاری فارس: معاون امور مجلس حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: برای اتمام پروژه‌های ورزشی کشور 65 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

نیاز 65 هزار میلیارد ریالی اعتبار برای اتمام پروژه‌های ورزشی
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علی رسولی‌نژاد عصر جمعه در جمع ورزشکاران استان گلستان با اشاره به اینکه 3 هزار پروژه جدید و 3 هزار پروژه ورزشی نیمه‌تمام در سطح کشور وجود دارد، اظهار داشت: برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و بهره برداری پروژه‌های جدید بیش از 65 هزار میلیارد ریال اعتبار نیاز است که بودجه وزارت ورزش و جوانان در هر سال تنها 10 درصد از این اعتبار است.
وی تصریح کرد: اگر سال آینده حدود 30 هزار میلیارد ریال برای این پروژه‌ها اختصاص دهند، بیش از نیمی از آنان را تکمیل خواهیم کرد.
معاون امور مجلس حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان با اشاره به مشکلات برخی از پروژه‌های ورزشی خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌های ورزشی به دلیل نبود اعتبار لازم سال‌ها است که ناقص رها شده و برخی از این پروژه‌ها پس از گذشته 20 سال هنوز به بهره‌برداری نرسیده و به نوعی به تاریخ واگذار شده و بیشتر از آن باید به عنوان یک بنای تاریخی یاد کرد نه یک پروژه ورزشی چرا که دیگر آن استقامت و کارایی لازم را نخواهد داشت.
رسولی‌نژاد ابراز داشت: تا تمام پروژه‌های نیمه‌کاره و جدید به بهره‌برداری نرسد پروژه جدیدی در دستور کار قرار نخواهد گرفت و همچنین کلنگی بر زمین زده نمی‌شود مگر اینکه از زمین آن مطمئن باشیم و معارض نداشته باشد.
وی تصریح کرد: 8 هزار و 400 ملک وابسته به وزارت ورزش و جوانان در کشور شناسایی شده که تنها یک هزار از این املاک مستندسازی و سنددار به نام وزارت است.
معاون امور مجلس حقوقی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: در این راستا با دستور مقام عالی وزارت با مؤسسات حقوقی و مشاوران عالی حقوقی قرارداد بسته شده تا زمین‌های خود را سنددار کنیم و از سوی دیگر از بازنشستگان سازمان تربیت بدنی سابق خواسته‌ایم تا زمین‌هایی که متعلق به ما هستند و آن را می‌شناسند معرفی کنند تا نسبت به سندسازی آنان اقدام کنیم.
این مسئول در پایان به مشکلات اشاره کرد و اذعان داشت: در سازمان تربیت بدنی سابق مشکلات زیادی وجود داشت و مخصوصاً در بخش رفاهی این نهاد کم توجه‌ای صورت پذیرفته بود که با تبدیل این سازمان به وزارتخانه امید داریم این مشکلات مخصوصا در بحث رفاهی مرتفع شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول