اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بویین‌زهرا خبر داد

گسترش پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین‌زهرا از گسترش پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در بخش‌های مختلف این شهرستان خبر داد.

گسترش پروژه‌های فرهنگی و ورزشی در بویین‌زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس‌ از بویین‌زهرا، ابوالفضل طاهرخانی ظهر امروز در جلسه شورای اداری بخش‌ آوج که در سالن اجتماعات بخشداری این شهر برگزار شد، با بیان اینکه آوج از ظرفیت‌های بسیار فراوانی برای تولید و سازندگی برخوردار است، اظهار کرد: در سال 91 با برنامه‌ریزی‌ها و تعاملات انجام شده اعتبار بسیار بالا و ویژه‌ای برای سازندگی و خدمات‌رسانی به روستاهای این بخش تخصص پیدا می‌کند.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا افزود: این رقم اعتبار در مقایسه با اعتباراتی که تا‌کنون برای این بخش واریز شده، بسیار زیاد است.

وی با اشاره به لزوم تسریع در ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در این بخش و بخش‌های دیگر شهرستان بویین‌زهرا بیان کرد: امید‌واریم که عزم بلند و اراده قوی مسئولان بتواند زمینه‌ساز تولید و کار حداکثری در روستاها و همچنین نقاط دور‌افتاده بویین‌زهرا باشد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه شهر آوج از موقعیت بسیار استثنایی و ممتازی نسبت به شهر‌های دیگر این شهرستان برخوردار است، تصریح کرد: وجود سرمایه انسانی جوان و با نشاط، حضور افراد متخصص و کارآمد و وجود سرمایه خدادادی در این بخش بسیار چشمگیر و امید‌وار کننده‌تر از بخش‌های دیگر این شهرستان است.

طاهرخانی ضرورت گسترش پروژه‌ها و طرح‌های فرهنگی و ورزشی را در بخش‌های مختلف این شهرستان بسیار مهم و لازم دانست و عنوان کرد: تمام مدیران اجرایی و بخشداران بخش‌های شش‌گانه باید اهمیت بسیار ویژه‌ای را به بحث احداث و راه‌اندازی فضاهای فرهنگی و ورزشی برای جوانان قائل بوده و بیشترین توان و همت خود را در این حوزه معطوف کنند.

وی حل مشکلات و درخواست‌های مردمی در بخش‌ها را از وظایف بسیار مهم و خطیر مسئولان و مدیران اجرایی برشمرد و خاطر‌نشان کرد: خدمت به مردم و به ویژه محرومان سرلوحه فعالیت‌های تمام مسئولان و رؤسای ادارات و ارگان‌های گوناگون در شهر‌های مختلف کشور قرار دارد.

فرماندار شهرستان بویین‌زهرا با بیان اینکه تا‌کنون خدمات و کار‌های بسیار ارزشمندی در حوزه‌های مختلف عمرانی و زیربنایی در بخش‌ آوج صورت گرفته است تصریح کرد: کار و همت مضاعف در عرصه‌های مختلف باید همواره به عنوان بزرگ‌ترین دغدغه مسئولان برای ساختن کشوری مقتدر و توانمند باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول