اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر ورزش و جوانان:

پروژه‌های ورزشی مصوبات سفر دولت امسال محقق می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان گفت: تمام پروژه‌های نیمه تمام روستایی و مصوبات سفر ریاست جمهوری با دستور وزیر تا پایان سال به پایان می‌رسند.

پروژه‌های ورزشی مصوبات سفر دولت امسال محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حمید سجادی پیش از ظهر امروز در نشست با استاندار خراسان شمالی اظهار داشت: امسال وزارت ورزش و جوانان برنامه‌های ویژه‌ای برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام ورزشی دارد.

معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان در عین حال بر مشارکت مردم در بخش ورزش تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم در کنار داشتن اماکن مناسب، مشارکت مردم را در امر ورزش بالا ببریم.

استاندار خراسان شمالی هم در این نشست با بیان اینکه اماکن ورزشی استان نسبت به سایر استان‌ها خیلی  ضعیف و قابل مقایسه نیست خواستار تقویت زیر ساخت‌های ورزش در سطح استان شد.

ابوطالب شفقت تصریح کرد: در رشته‌های مختلف ورزشی، جوانان استان استعدادهای درخشان دارند اما فضای مناسب برای توسعه ورزش وجود ندارد.

به گفته وی، در سطح روستاهای خراسان شمالی 20 سالن ورزشی وجود داشته که با توجه به جمعیت ساکن روستایی استان نیازمند توسعه این فضاها است.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مسائل حوزه اجتماعی از طریق ورزش قابل رفع است از این رو باید بسترهای لازم برای توسعه بخش ورزش در جامعه فراهم شود.

معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان به همراه معاون سیاسی امنیتی و همچنین رئیس فدراسیون روستایی عشایری خراسان شمالی برای بازدید از رقابت‌های باچوخه اسفراین عازم این شهرستان شدند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول