اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر نفت خبر داد:

اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی بوشهر

خبرگزاری فارس: وزیر نفت گفت: سهم پروژه‌های ورزشی استان بوشهر از محل اعتبارات نفت 10 میلیارد تومان است که امسال 5 میلیارد تومان از این میزان اعتبار اختصاص می‌یابد.

اختصاص 5 میلیارد تومان به پروژه‌های ورزشی بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، رستم قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست با استاندار بوشهر اظهار کرد: استان بوشهر جزو چند استان نفت‌خیز و حائز اهمیت می‌باشد که در اولویت برنامه‌ریزی‌های کلان نفت است.
وی با بیان اینکه تلاش می‌شود در تأمین نیروی بومی استان بوشهر توجه ویژه‌ای شود، افزود: اشتغال نیروهای بومی استان بوشهر در اولویت جدی برنامه‌های وزارت نفت قرار دارد.
قاسمی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین اولویت برای استان بوشهر بحث اشتغال دائم نیروهای بومی است، عنوان کرد: اشتغال در فازهای پارس جنوبی اشتغال ناپایدار و موقت می‌باشد که با پایان یافتن پروژه‌های پیمانکاری نیروهای شاغل در آن فازها بیکار می‌شوند.
وی اضافه کرد: باید برای اشتغال نیروهای بومی استان با احداث کارخانه‌ها در پارس جنوبی باعث ماندگاری و پایداری اشتغال در آن منطقه شد.
وزیر نفت همچنین به سهم پروژه‌های ورزشی استان بوشهر از محل اعتبارات وزارت نفت اشاره و اعلام کرد: سهم پروژه‌های ورزشی استان بوشهر از محل اعتبارات نفت 10 میلیارد تومان است که امسال 5 میلیارد تومان از این میزان اعتبار اختصاص می‌یابد.
در ادامه استاندار بوشهر نیز با اشاره به سابقه فعالیت‌های اجرایی و عمرانی وزیر نفت در حوزه استان بوشهر عنوان کرد: از وزیر نفت انتظار داریم که یکی از دغدغه اصلی مردم استان بوشهر که اشتغال است به صورت جدی رسیدگی و پیگیری کنند.
محمد حسن جهانبخش ابراز امیدواری کرد: با پیگیرهای لازم جذب 50 درصدی نیروهای بومی در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی محقق شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول