اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد:

کیفیت پروژه‌های ورزشی قربانی کمیت‌ها نخواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هرگز کیفیت پروژه‌های ورزشی را قربانی کمیت‌ها نخواهیم کرد، ابراز داشت: از این پس و به منظور نظارت دقیق، روزهای چهارشنبه هر هفته مختص بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های این استان است.

کیفیت پروژه‌های ورزشی قربانی کمیت‌ها نخواهد شد
محمد شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به اهمیت رشته آمادگی جسمانی به عنوان یک رشته پایه ورزشی اظهار کرد: با حضور مدرس فدراسیون آمادگی جسمانی کشور، کلاس مربیگری و داوری درجه 3 این رشته ورزشی در یاسوج آغاز شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در این کلاس‌ها که با حضور 60 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی از شهرهای این استان و استان‌های خوزستان و فارس به‌صورت تئوری و عملی در سالن پوریای ولی آموزش و پرورش در حال برگزاری است، شرکت کنندگان زیر نظر محمد عشقی مدرس فدراسیون آمادگی جسمانی کشور با اصول اولیه مربیگری و داوری این رشته ورزشی آشنا می‌شوند.
‌شفیعی افزود: فاکتورهای آمادگی جسمانی، نحوه داوری و نحوه چینش وسایل در سالن محل مسابقات از مهم‌ترین مباحث قابل طرح در این کلاس‌ها خواهد بود که در پایان این کلاس امتحان تئوری و عملی از شرکت کنندگان به‌عمل می‌آید. 
مدیرکل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از بازدید خود به همراه کادر فنی و تعدادی از مسئولان واحد‌های مختلف این اداره کل از روند اجرایی پروژه‌های ورزشی شهرستان بویراحمد خبر داد و گفت: این بازدید از پروژه‌های سالن 2 هزار نفری با 90 درصد پیشرفت، سالن چند منظوره با 80 درصد پیشرفت، سالن 3 هزار نفری یاسوج با 85 درصد پیشرفت فیزیکی و سالن کوثر یاسوج انجام گرفت.
شفیعی با تاکید بر لزوم افزایش سرعت مراحل تکمیلی این پروژه‌ها اذعان داشت: کیفی‌سازی پروژه‌های ورزشی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است که باید این اصل در پروژه‌های ورزشی استان کهگیلویه و بویراحمد به نحو شایسته‌ای مد نظر قرار گیرد.
 وی با بیان این‌که در زمان مدیریت ما هرگز کیفیت پروژه‌های ورزشی را قربانی کمیت‌ها نخواهیم کرد، ابراز داشت: از این پس و به منظور نظارت دقیق، روزهای چهارشنبه هر هفته مختص بازدید از پروژه‌های ورزشی شهرستان‌های این استان است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول