اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته بسیج صورت می‌گیرد؛

افتتاح پروژه‌های ورزشی ویژه کارگران خوزستانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از افتتاح پروژه‌های ورزشی ویژه کارگران خوزستانی همزمان با هفته بسیج خبر داد.

افتتاح پروژه‌های ورزشی ویژه کارگران خوزستانی
سیدمنوچهر سیدجلالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ورزش خوزستان با بیش از 100سال سابقه درخشان، ضمن حضوری مستمر در مسابقات در امر سازماندهی نیز پیش قدم بوده است و با توجه به اینکه خوزستان با دارا بودن جمعیت بالای کارگر و استعدادهای ناب ورزشی به‌ویژه در ورزش کارگران، اهمیت به ایجاد زیرساخت های ورزشی کارگران در اولویت قرار گرفت.
وی با بیان اینکه تعداد هفت مجموعه ورزشی ویژه کارگران در خوزستان وجود دارد، افزود: این مجموعه‌ها در هفت شهرستان اهواز، آبادان، خرمشهر، مسجدسلیمان، دزفول، اندیمشک و شوشتر با مساحت مجموع قریب به 25 هکتار ساخته شده و یا در دست احداث و تکمیل هستند.
سید جلالی بیان کرد:‌این مجموعه‌ها با کاربری فرهنگی و ورزشی حدود شش هکتار شامل چهار زمین چمن استاندارد فوتبال به انضمام سکوهای تماشاگران، شش استخر سرپوشیده مجهز و استاندارد، شش سالن چند منظور ورزشی با تجهیزات لازم و دو ساختمان با کاربری استراحتگاه کارگران، دو سالن بدنسازی و سایر اماکن ورزشی روباز، طراحی، اجرا و یا در دست ساخت هستند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان ادامه داد:‌ از شش هکتار فضای ورزشی اشاره شده، طراحی، ساخت و تکمیل نزدیک به چهار هکتار آن که شامل احداث سه زمین چمن فوتبال و ادامه مراحل تکمیلی یک زمین چمن دیگر، ساخت و سا‌ز سه استخر، تکمیل و افتتاح دو استخر و تعمیرات اساسی یک استخر دیگر، ساخت سه سالن ورزشی و تکمیل، بازسازی، تجهیز و افتتاح دو سالن دیگر و محوطه‌سازی مجموعه های مذکور و انجام کارهای زیر بنایی از قبیل برق رسانی و آبرسانی به آنها در طول چهار سال اخیر و با تخصیص اعتبارات مورد نیاز در دست اجرا است.
وی از رشد حدود 200 درصدی پروژه ها خبر داد و گفت:‌ روند رو به رشد تکمیل ساخت و ساز مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی کارگران پس از سفر هیئت دولت به خوزستان در زمستان سال 85 آغاز و در دوره‌های دوم و سوم سفر استمرار یافت.
وی از سفر وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی به استان برای افتتاح مجموعه ورزشی شهدای کارگر اهواز خبر داد و خاطرنشان کرد: استخر سرپوشیده مجهز به سونای خشک، مرطوب و جکوزی، زمین چمن مجموعه، مهمانسرای ورزشکاران  و همچنین بازسازی و تکمیل جایگاه تماشاگران زمین چمن ورزشگاه با ظرفیت نشیمن حدود یکهزار تماشاگر از پروژه‌هایی است که با تلاش همکاران ما در بخش عمرانی و تربیت‌بدنی کارگران خوزستان تکمیل و آماده بهره برداری هستند.
سیدجلالی بیان کرد: تلاش می‌کنیم در ایام هفته بسیج این پروژه‌ها با حضور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و مسؤلان استانی افتتاح و در اختیار کارگران قرار گیرد. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول