اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تربیت بدنی مازندران مطرح کرد:

انتقاد از کندی ساخت و ساز پروژه‌های ملی ورزشی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیرکل تربیت بدنی مازندران گفت: از کندی ساخت و ساز پروژه‌های ملی ورزشی در استان مازندران گلایه‌مندیم.

انتقاد از کندی ساخت و ساز پروژه‌های ملی ورزشی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از نکا،  نصرالله پریچهره شب گذشته در مراسم بهره‌برداری از دو پروژه ورزشی در نکا افزود: در برخی از موارد پروژه‌های ملی ما در حوزه ورزش مازندران با تاخیر به بهره‌برداری رسیده است که گلایه‌مندیم.
وی بیان داشت: مازندران در بهره‌برداری از فضاهای ورزشی و پروژه‌های استانی مشکل و کمبود اعتبار ندارد اما پروژه‌های  ملی همچون زمین فوتبال نکا، سالن ورزشی شهید هاشمی نژاد بهشهر، سالن 6 هزار نفری ساری و... که از محل اعتبارات ملی هستند دچار مشکل هستیم.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران تصریح کرد: باید در به بهره‌برداری رساندن این پروژه‌ها همت کنیم چرا که طولانی شدن این پروژه‌ها موجب هدر رفتن وقت و هزینه شده است و به نوعی حوصله برای راه‌اندازی این پروژه‌ها تمام شده  است.
وی ادامه داد: مازندران دارای 47 رشته ورزشی است که در 30 رشته ورزشی صاحب نام و دارای مدال‌های آسیایی و جهانی است.
مدیرکل تربیت بدنی مازندران همچنین با اشاره به اینکه شهرستان نکا در استفاده و بهره‌مندی از فضاهای ورزشی در مکان خوبی قرار دارد، گفت: سرانه یک متر مربع ورزشی برای نکا اکنون پر شده است و به نوعی انتظارات برنامه چهارم در نکا برآورده شده است.
پریچهره خاطرنشان کرد: براساس برنامه پنجم توسعه، سرانه ورزشی برای هر فرد باید به یک متر و دو دهم برسد که در شهرستان نکا این هدف با افتتاح دو سالن ورزشی و زمین فوتبال تا اوایل سال 91 محقق میشود.
فرماندار نکا نیز در سخنانی بیان داشت: نگهداری مناسب سالن‌های ورزشی و تولید ورزشکار از جمله مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
رضا آزادی کناری گفت: دولت نهم و دهم، خدمات ارزشمندی را درباره فضاهای ورزشی به جامعه شهری و روستایی ارائه کرده است که باید از این فضاها به‌درستی استفاده شود.
نماینده مردم نکا در مجلس شورای اسلامی نیز خواهان قرارگرفتن ورزش در سبد خانوارها شد.
احمد علی مقیمی یادآور شد: همه ما باید به‌فکر بالندگی و سر زندگی جامعه باشیم تا با احیای امور ورزشی از آسیب‌های اجتماعی بکاهیم.
‌به مناسبت هفته دولت، سالن ورزشی  کمیشان و آلوکنده شهرستان نکا با اعتباری در حدود 5 میلیون ریال از اعتبارات استانی و مشارکتی  و با حضور معاون پشتیبانی و منابع انسانی استاندار مازندران به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول