اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خبر داد:

70 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌‌های عمرانی ورزشی اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی از اختصاص 70 میلیارد ریال اعتبار به منظور اجرای پروژه‌‌های عمرانی ورزشی خبر داد.

70 میلیارد ریال اعتبار به پروژه‌‌های عمرانی ورزشی اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک خسرو قمری صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست حوزه جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی اظهار داشت: این اعتبار در سال آینده صرف اجرای پروژه‌های عمرانی ورزشی در شهرهای مختلف استان خواهد شد.

وی تصریح کرد: در سال‌های اخیر پروژه‌های عمرانی متعددی در سطح استان به اجرا درآمده که با افتتاح این پروژه‌ها سرانه فضای ورزشی استان حدود یک متر افزایش یافته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی با اشاره به ادغام اداره کل تربیت‌بدنی با سازمان ملی جوانان گفت: با توجه به فضای ایجاد شده محیط بسیار خوبی برای پیشرفت ورزش در استان به وجود آمده است که باید از این فرصت نهایت بهره را برد.

قمری از سازماندهی ساختار و تشکیلات اداره ورزش خبر داد و بیان داشت: توجه به امور معیشتی و رفاهی کارکنان یکی از دغدغه‌های جدی این اداره کل است که در برنامه‌ریزی‌های سال آینده لحاظ خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای بیش از 350 عنوان برنامه ورزشی در دهه فجر خاطر نشان ساخت: برنامه‌های متنوع ورزشی و فرهنگی در سال جاری با همکاری معاونت جوانان به اجرا درآمد که توسعه کمی و کیفی برنامه‌ها در سال آینده را به دنبال خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی همدلی و همکاری بین مجموعه کارکنان را رمز موفقیت در برنامه‌ها عنوان کرد.

سرپرست حوزه معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز گفت: توجه به برنامه‌های اوقات فراغت جوانان از برنامه‌های اولویت‌دار این معاونت به شمار می‌رود.

پیمان عین‌القضات افزود: برنامه‌ریزی در راستای مشارکت اجتماعی جوانان، کاهش طلاق، ساماندهی اوقات فراغت جوانان از دیگر اهداف مهم این معاونت است.

در این مراسم پیمان عین‌القضات به عنوان سرپرست حوزه معاونت اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی معرفی شد.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول