اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش آبیک:

غنی‌سازی اوقات فراغت آیینه فرهنگ جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آبیک گفت: غنی‌سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان آیینه فرهنگ جامعه است.

غنی‌سازی اوقات فراغت آیینه فرهنگ جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، عبدالله ملک‌پور بعد از ظهر دیروز در جلسه فوق‌العاده شورای آموزش و پرورش شهرستان آبیک در سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهرستان اظهار کرد: چگونگی گذراندن اوقات فراغت معرف میزان توسعه‌یافتگی جامعه است.

وی افزود: طرح هجرت 3 از برنامه‌های اوقات فراغت جذاب و زیبایی است که مقدمات کار و نیازسنجی‌ها انجام شده محسوب می‌شود.

این مسئول ادامه داد: عرصه‌هایی مشخص شده که امسال 10 مدرسه را برای زیباسازی تعیین کرده‌ایم که طرح هجرت در آن‌ها اجرا نشده و یا در فاصله زمانی دور بوده است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش آبیک از زیباسازی چهار هزار مترمربع با اعتبار 70 میلیون ریال و تعمیر 200 دستگاه میز و نیمکت با اعتبار 20 میلیون ریال خبر داد و افزود: سهمیه دانش‌آموزان شهرستان آبیک 460 نفر است که د‌ر قالب اردوهای 10 روزه است.

ملک‌پور خاطر‌نشان کرد: مکان استقرار برا‌ی اجرای طرح هجرت 3 مدرسه امیرکبیر است که امروز به بسیج سازندگی شهرستان آبیک تحویل داده شد.

وی اذعان کرد: برنامه‌های اوقات فراغت با شادابی، نشاط و تنوع بهتری برای دانش‌آموزان در پایگاه‌ها‌ی ورزشی، هنری و علمی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول