اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آذربایجان‌غربی انجام می‌گیرد

نمایش توانمندی‌های ادارات در زمینه اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: نمایشگاه اطلاع‌رسانی در زمینه اوقات فراغت با حضور تمام ادارات دخیل در این حوزه از سوم تا هفتم تیر ماه در ارومیه برگزار می‌شود.

نمایش توانمندی‌های ادارات در زمینه اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ملااحمدی، عصر سه‌شنبه در جمع مدیران دستگاه‌های دخیل در حوزه اوقات فراغت جوانان اظهار داشت: این نمایشگاه به منظور آشنایی هرچه بیشتر مردم با توانمندی‌های ادارات در حوزه اوقات فراغت برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه اوقات فراغت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی آذربایجان‌غربی صبح روز شنبه سوم تیر ماه در محل پارک ائللرباغی ارومیه گشایش یافته و تا عصر روز چهارشنبه هفتم تیر ماه آماده ارائه خدمات به تمام مردم است.

این مسئول نمایشگاه اوقات فراغت دستگاه‌های دولتی و غیردولتی را عصاره فعالیت‌های بخش اوقات فراغت عنوان و تاکید کرد: حضور هرچه فعال‌تر ادارات در این نمایشگاه می‌تواند موجب جذب مردم به سوی برنامه‌های تابستانی ادارات شده و در پرکردن اصولی اوقات فراغت جوانان نیز موثر است.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی، در ادامه با اشاره به نتایج تحقیقات صورت گرفته در مورد آشنایی جوانان با وزارت ورزش و جوانان در کشور تصریح کرد: بر اساس این آمار بیش از 62 درصد جوانان جامعه وظیفه اصلی وزارت ورزش و جوانان را در دسترس قراردادن امکانات مناسب می‌دانند و همین موجب سنگین‌تر شدن وظیفه این نهاد در قبال جوانان می‌شود.

وی، برپایی نمایشگاه را یکی از بهترین ابزار برای آشنایی هرچه بهتر اقشار جامعه با اقدامات ادارات در حوزه‌های مختلف دانست و عنوان کرد: در نمایشگاه اوقات فراغت که با مسئولیت اداره‌کل ورزش و جوانان استان برگزار می‌شود، تمام ادارات می‌توانند اقدامات انجام و در دست اقدام خود را برای بازدید مردم و همچنین جذب اعضا در معرض دید قرار دهند و همین امر درخواست اصلی جوانان از این اداره‌کل است.

ملااحمدی نقش اصحاب رسانه در معرفی اقدامات ادارات مختلف را بی‌بدیل دانست و گفت: در این میان نقش رادیو و تلویزیون به عنوان نزدیک‌ترین رسانه به مردم بارزتر بوده و به همین دلیل باید توجه بیشتری از سوی مسئولان آن به ادارات مختلف در راستای معرفی اقدامات مختلف در حوزه جوانان و اوقات فراغت انجام شود.

این مسئول حضور 14 سازمان مردم نهاد استان در نمایشگاه اوقات فراغت را یکی از نقاط قوت این نمایشگاه دانست و تصریح کرد: این امر می‌تواند در ارتقای زمینه فعالیت سمن‌ها موثر واقع شود تا در آینده شاهد فعالیت بهتر این سازمان‌ها باشیم.

ملااحمدی با دعوت از مدیران دستگاه‌ها برای اعلام ظرفیت‌های خود در زمینه‌های مختلف بیان کرد: در ایام تابستان تمام امکانات رفاهی دستگاه‌های دولتی استان اعم از فرهنگی، ورزشی و تفریحی در اختیار ستاد ساماندهی امور جوانان خواهد بود تا در صورت نیاز سایر ادارات و سمن‌ها از این امکانات استفاده بهینه به عمل آید.

انتهای پیام/آ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول