اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی فرمانداری گنبدکاووس خبر داد

نظارت فرمانداری بر عملکرد دستگاه‎ها در اجرای طرح اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس گفت: فرمانداری بر عملکرد دستگاه‌ها در اجرای طرح اوقات فراغت نظارت خواهد کرد.

نظارت فرمانداری بر عملکرد دستگاه‎ها در اجرای طرح اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدتقی قزل‎سفلی عصر چهارشنبه در جلسه ستاد اوقات فراغت که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: فصل تابستان فصل اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان است و با توجه به اینکه ما جامعه جوانی داریم که این جوانان بسیار پرشور و بانشاط و با انگیزه هستند این هم یک فرصت و هم یک تهدید است.

وی با بیان اینکه دبیری ستاد اوقات فراغت شهرستان گنبدکاووس بر عهده آموزش و پرورش است افزود: دستگاه‎های اداری ذیربط وظیفه دارند برنامه‎های خود را به دبیرخانه ستاد در آموزش و پرورش ارائه دهند تا بر اساس برنامه‌ریزی منسجم‌تری نسبت به اجرای برنامه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت شهرستان اقدام شود.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه در برنامه‌های اوقات فراغت باید جوانان را با مسایل اجتماعی روز آشنا کرد اظهار داشت: باید از موازی‎کاری در خصوص اجرای برنامه‌های طرح اوقات فراغت پرهیز شود و دستگاه‎هایی که امکاناتی برای برگزاری این برنامه‌ها دارند، باید غنی‎سازی اوقات دانش‌آموزان و دانشجویان را ملاک قرار دهند.

قزل‎سفلی خاطر نشان کرد: بخش زیادی از جمعیت شهرستان در روستاها ساکن هستند بنابراین بخشداری باید برنامه‌ریزی لازم را با همکاری دهیاران در این خصوص انجام دهد.

وی بر مستندسازی فعالیت‎های انجام شده تاکید کرد و گفت: نقش صدا و سیما، خبرگزاری و مطبوعات در انعکاس فعالیت‎های ستاد اوقات فراغت مهم است.

در ادامه هر یک از اعضای ستاد اوقات فراغت به بیان طرح‎ها و پیشنهادات خود برای غنی‌سازی اوقات فراغت پرداختند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول