اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس:

رویکرد اوقات فراغت منطبق بر 3 محور قرآنی، نماز و شعار رهبری است

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس گفت: رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت آموزش و پرورش بر سه محور قرآنی، نماز و شعار امسال است.

رویکرد اوقات فراغت منطبق بر 3 محور قرآنی، نماز و شعار رهبری است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، نبی‌الله آخوندی عصر چهارشنبه در جلسه اوقات فراغت شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه در سال گذشته 13 هزار نفر در طرح اوقات فراغت آموزش و پرورش شرکت کرده بودند اظهار داشت: پیامک‌نویسی، ساخت نماهنگ، هنرهای تجسمی، تیم ملی حفظ قرآن، برنامه ورزشی از برنامه‌های آموزش و پرورش در تابستان امسال است. 

وی حد نصاب تشکیل یک پایگاه تابستانی را در یک مدرسه، تشکیل حداقل سه کلاس 20 نفره اعلام کرد و افزود: آموزش و پرورش برنامه‌های مناسبی را برای فصل تابستان در نظر گرفته است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه ثبت‌نام کلاس‎های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان تا پایان خرداد ماه جاری انجام می‌شود.

آخوندی با اشاره به اینکه کلاس‎های تابستانی بر مبنای تربیت دینی و رعایت حجاب و عفاف اسلامی است و پایگاه‌های تابستانی در مدارس به صورت خودگردان است شروع کلاس‎ها در قالب‎های قرآن و معارف دینی، آموزشی، فرهنگی، هنری، ورزشی از اول تیر ماه شروع می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: مدارس،کانون‎های فرهنگی و تربیتی پسرانه شهید رجایی و دخترانه میثاق، کانون بعثت داشلی‎برون، اردوگاه شهید چمران، سالن پسران تختی، سالن ورزشی دختران مشکات، پژوهش‌سرای دانش‌آموزی، دارالقرآن‌المبین، سازمان دانش‌آموزی کشوری مشغول ثبت‎نام از دانش‌آموزان شهرستان گنبدکاووس هستند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول