اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف اجرای سیاست مسجدمحوری صورت گرفت

راه‏اندازی 20 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در مساجد گرمسار

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: مسجدمحوری و توسعه کانون‏های مساجد از اولویت‏های مهم این اداره بوده و با همین هدف، 20 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در مساجد گرمسار راه‏اندازی شده است.

راه‏اندازی 20 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در مساجد گرمسار

به گزارش خبرگزاری فارس از گرمسار، صبح امروز مراسم افتتاح کلاس‏های اوقات فراغت در شهرستان گرمسار در سالن شهید باهنر این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که با حضور فرماندار گرمسار، برخی از مسئولان ادارات شهرستانی و جمعی از دانش‏آموزان و خانواده‏های آنان برگزار شد، برنامه‏هایی شامل اجرای نمایش، ورزش‏های رزمی و نمایشی نظیر تکواندو، ژیمناستیک و بسکتبال و قرائت مقاله اجرا شد.

مجتبی نورمحمدی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار در این مراسم در سخنانی اظهار کرد: از آن جایی که یکی از سیاست‏های ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسجدمحوری است، توسعه و تشکیل بیشتر کلاس‏های اوقات فراغت در کانون‏های مساجد از اولویت‏های مهم است.

وی افزود: بیش از 20 پایگاه از 36 پایگاه غنی‏سازی اوقات فراغت در گرمسار در مساجد مستقر هستند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: انجمن‏های فرهنگی و هنری و آموزشگاه‏های آزاد هنری نیز با دارا بودن مربیان و اساتید مجرب در رشته‏های گوناگون با برنامه و کلاس‏های آموزشی متنوع در طول سال به ویژه اوقات تابستان به علاقه‏مندان و جوانان و نوجوانان خدمت‏رسانی می‏کنند.

نورمحمدی هم‌چنین به گرایش‏های قرآنی، فرهنگی، هنری و ورزشی در این کلاس‏ها اشاره و انجام اردوهای مختلف و برگزاری مسابقات و نمایشگاه‏ها را از برنامه‏های جنبی آن اعلام کرد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول