اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدرس حوزه علمیه:

اوقات فراغت دانش‌آموزان ‌از دغدغه‌های اصلی خانواده‌هاست

خبرگزاری فارس: مدرس حوزه علمیه گفت: چگونگی پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان ‌از دغدغه‌های مهم و اصلی خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی‌، آموزشی و پرورشی کشور است.

اوقات فراغت دانش‌آموزان ‌از دغدغه‌های اصلی خانواده‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام ‌احمد ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی فعالیت‌های تابستانی مساجد این شهرستان بر لزوم پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان و علاقمندان به کلاس‌های ایام تعطیلات تأکید کرد.

وی گفت:‌ چگونگی پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام تعطیلات تابستان ‌از دغدغه‌های مهم و اصلی خانواده‌ها و مسئولان فرهنگی‌، آموزشی و پرورشی کشور است.

این فعال فرهنگی افزود: بنابراین با توجه به توصیه‌ها و سفارشات مکرر رهبر متفکر و فرزانه انقلاب در ارتباط با گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و همچنین  اجرای برنامه‌های بسیار خوب در حلقه‌های طرح صالحین ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ‌باید هماهنگی و همسویی بیشتری در این زمینه داشته باشیم تا مراجعه‌کنندگان بتوانند بیشترین بهره را در تابستان ببرند.

ابراهیمی هدف از برگزاری این کلاس‌ها را ایجاد زمینه فعالیت فرهنگی و هنری دانش‌آموزان عنوان و تصریح کرد: با برگزاری این کلاس‌ها می‌توان بسترهای حضور دانش‌آموزان در زمینه‌های فرهنگی و هنری را ایجاد کرد و آنان را در بروز خلاقیت‌ها و استعدادهایشان یاری داد.

وی گفت: با توجه به تمهیدات اندیشیده شده و همکاری فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج، پایگاه‌های بسیج شهرستان‌، کانون فرهنگی و هنری بعثت مسجد جامع کوهبنان و اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی و اوقاف شهرستان‌ در اجرای این برنامه‌ها همکاری دارند.

ابراهیمی بیان داشت: همچنین کانون دانش‌آموزی ‌شهید یوسف‌زاده و مدرسه راهنمایی شهید مدرس، سال جاری کلاس‌های مختلفی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان پیش‌بینی کردند و آموزش‌های مختلفی در این کلاس‌ها توسط دبیران و کارشناسان به شرکت‌‌کنندگان ارائه می‌شود. 

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول