اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرخمیر عنوان کرد

راه‌اندازی 24 پایگاه اوقات فراغت در بندرخمیر

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بندرخمیر هرمزگان با بیان اینکه تهدیدات فن‌آوری‌ها نوین می‌تواند اوقات فراغت نوجوانان را با تهدید رو به ‌رو کند از راه‌اندازی 24 پایگاه فراغتی دانش‌آموزی در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 24 پایگاه اوقات فراغت در بندرخمیر

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرخمیر در غرب بندرعباس حسین امیرتیموری در نشستی در رابطه با اوقات فراغت که با حضور مسئولان دستگاه‌های مربوطه برگزار شد با بیان اینکه اوقات فراغت در این دوره از اهمیت بالایی برخوردار است، اظهار داشت: باید اوقات فراغت دانش‌آموزان با محوریت آموزش و پرورش و در رأستای هدف و فرهنگ خودسازی باشد، زیرا با توجه به معضلات اعتیاد، تهدیدات فن ‌آوری‌های نوین، سایبری و تهاجمات فرهنگی جامعه اگر مسئولان نتوانند اوقات فراغت جوانان را با تمهیدات فکری سامان دهند در جایی دیگر جوانان با مسائل انحرافی اوقات خود را پر می‌کنند.

وی با بیان اینکه در عصر کنونی با توجه به رشد رسانه‌ها و وسایل ارتباط جمعی همواره کشورهای غربی و دشمنان با ایجاد جذابیت‌های کاذب و غیر اخلاقی قصد واردسازی فرهنگ خود را به کشورهای دیگر دارند، افزود: باید در این راستا در داخل کشور با فکر و ایده‌های نو گام در استحکام‌بخشی به اندیشه‌های اعتقادی و معنوی برداریم.

فرماندار شهرستان بندرخمیر در ادامه تصریح کرد: در این راستا والدین نیز باید با هدف انسجام و تحکیم خانواده تلاش کند.

وی خطاب به مسئولان حاضر افزود: مسئولان باید در فکر و عقاید باطنی و قلبی خود تمام هم و غمشان را معطوف به حفظ و پرورش فرزندانی نخبه و خلاق در خانواده‌ها کنند.

امیرتیموری در ادامه عنوان کرد: در سطح شهرستان 24 پایگاه با هدف گذراندن اوقات فراغت دانش‌آموزان اعم از کلاس‌های (خطاطی، نقاشی، کلاس‌های رزمی، شنا، احکام، مفاهیم، کلاس‌های تقویتی درسی و پایگاه‌های قرآنی) در شهر و روستاهای تابعه در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: برای خودسازی و تقویت روحی دانش‌آموزان از سوی اداره آموزش و پرورش اردوهای زیارتی و اردوی طرح هجرت نیز به مرحله اجرا درمی‌آید که امید است در راستای رشد تربیتی و ارتقای دانش‌آموزان به مدارج عالی قرار گیرد.

در این نشست علاوه بر فرماندار، خلیل مسیحی رئیس آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای آموزش و پرورش نیز حضور داشتند.

شهرستان بندرخمیر واقع در غرب بندرعباس و بندر شهید رجایی است.

بندرخمیر و رویدر از نقاط شهری مهم این شهرستان به شمار می‌روند.

انتهای پیام/آ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول