اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان تأکید کرد

توجه کانون‌های مساجد به کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در زمینه اجرای طرح اوقات فراغت به کیفیت اجرای طرح توجه کنند.

توجه کانون‌های مساجد به کیفیت برنامه‌های اوقات فراغت

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران در این شهرستان اظهار داشت: گسترش فعالیت‌های هنری یکی از اهداف تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری در مساجد است.

وی با بیان اینکه نقطه آغاز انقلاب ما از مساجد بود، افزود: از آنجا که مساجد نقش پررنگی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی دارند، مسئولیت مدیران کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در قبال مسجد سنگین است.

حسینی تصریح کرد: دشمن در جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی نتوانسته جلوی پیشرفت ملت ایران را بگیرد و امروز تمام تلاش خود را در ناتوی فرهنگی به‌کار گرفته تا فکر و ایده را از جوانان ما بگیرد.

وی با اشاره به نقش قرآن و ولایت فقیه در جامعه خاطرنشان کرد: دشمن باید بداند تا زمانی که قرآن و ولایت در جامعه ما وجود دارد، نمی‌تواند کاری از پیش ببرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان با بیان اینکه جامعه هدف ما، جامعه دانش‌آموزی است، گفت: مدیران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد باید در زمینه اجرای طرح اوقات فراغت به کیفیت اجرای طرح توجه کنند.

حسینی ابراز داشت: مدیران کانون‌های مساجد باید سعی کنند از خود دانش‌آموزان استفاده کنند.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول