اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد خبر داد

طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان خرم‌آباد در 80 مرکز آموزشی اجرا می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خرم‌آباد از اجرای طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان خرم‌آباد در بیش از 80 مرکز آموزشی خبر داد.

طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان خرم‌آباد در 80 مرکز آموزشی اجرا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی فرمانداری خرم‌آباد، اردشیر صفاپور با اشاره به اینکه مدارس و کانون‌های آموزش و پرورش نواحی یک و دو شهرستان خرم‌آباد برای تشکیل کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی طرح اوقات فراغت دانش‌آموزان در فصل تابستان در نظر گرفته شده است، گفت: پیش‌بینی می‌شود، بیش از 14 هزار نفر از دانش‌آموزان خرم‌آبادی در این طرح شرکت کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به آغاز تعطیلات دانش‌آموزان و فرارسیدن فصل تابستان و نیاز دانش‌آموزان به کلاس‌ها و برنامه‌های مناسب جهت پر کردن اوقات فراغت آنان مسئولان آموزش و پرورش باید با برنامه‌ریزی دقیق و کار کارشناسی، زمینه‌ای ایجاد کنند که دانش‌آموزان به نحو احسن از این زمان بیشترین بهره‌گیری را داشته باشند.

معاون فرماندار خرم‌آباد عنوان کرد: برای پر کردن اوقات فراغت دانش‌آموزان برنامه‌های مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی متنوعی در نظر گرفته شده که متناسب با شرایط دانش‌آموزان خواهد بود.

صفاپور افزود: در این زمینه برنامه‌های متنوعی از قبیل اردوهای یک روزه، استخر شنا، بازدید از اماکن مذهبی و تاریخی و مسابقات شاد و مفرح ورزشی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته شده است.

وی از دستگاه‌های اجرایی شهرستان خواست تا همکاری لازم را با دست اندرکاران و برگزار کنندگان دوره‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان به عمل آورند.

انتهای پیام/ل30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول