اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مرکزی:

اوقات فراغت جوانان با برنامه‌ریزی دقیق ساماندهی شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: ساماندهی اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان ذی‌ربط است که باید با برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

اوقات فراغت جوانان با برنامه‌ریزی دقیق ساماندهی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک ابوالقاسم نصراللهی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی و فعالیت‌های دستگاه‌های متولی اوقات فراغت استان مرکزی افزود: از آنجا که دشمنان برای رسیدن به اهداف پلید خود جوانان این مرز و بوم را نشانه گرفته‌اند، ساماندهی اوقات فراغت جوانان یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان ذی‌ربط است که باید با برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: اوقات فراغت سرمایه مهم و ارزشمند انسان‌ها بوده و از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

سرپرست معاونت جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی نیز با اشاره به شرکت 19 دستگاه متولی اوقات فراغت در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های متولی اوقات فراغت و تشکل‌های مردم‌نهاد به نمایش گذاشته شده است.

پیمان عین‌القضاتی‌ تعامل دستگاه‌های متولی اوقات فراغت، آشنایی بیشتر خانواده‌ها با برنامه‌های اوقات فراغت و اطلاع‌رسانی در زمینه نحوه برگزاری طرح اوقات فراغت را از مهم‌ترین اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد.

در این نمایشگاه که تا پنج روز آینده برپاست، نحوه ثبت‌نام و روند برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت نوجوانان و جوانان با حضور کارشناسان دستگاه‌های مختلف متولی برای مراجعه‌کنندگان بیان می‌شود.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول