اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران صورت گرفت

آغاز فعالیت کانون‌های فرهنگی ستاد اوقات فراغت کاشان

خبرگزاری فارس: مراسم آغاز به‌کار ششمین سال فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی ستاد اوقات فراغت کاشان همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران در این شهرستان برگزار شد.

آغاز فعالیت کانون‌های فرهنگی ستاد اوقات فراغت کاشان

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه شهرستان کاشان چهارشنبه‌شب در این مراسم اظهار داشت: آیین افتتاحیه کانون‌های فرهنگی ستاد اوقات فراغت شهرستان کاشان همه‌ساله همزمان با سالگرد شهادت دکتر چمران و با یاد شهدای شهرستان کاشان و آران و بیدگل برگزار می‌شود.

محمد رضوان‌نژاد افزود: افتتاحیه کانون‌های فرهنگی کاشان در خردادماه، ماهی که خاطرات و اتفاقات بسیار مهمی را در سینه‌اش دارد حاکی از اهمیت زیاد فعالیت این نوع کانون‌ها می‌باشد.

وی افزود: امسال برای ششمین سال متوالی است که افتتاحیه کانون‌های فرهنگی کاشان همزمان با سالگرد شهادت مصطفی چمران برگزار می‌شود چراکه شهید چمران می‌تواند بهترین الگو برای مربیان و دانش‌آموزان باشد.

معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری کاشان افزود: در مدت پنج سال گذشته کانون‌های فرهنگی شهرستان در اوقات فراغت دانش‌آموزان بدون کمک و پشتیبانی‌های مالی بالادستی و تنها با امکانات بومی شهرستان به‌عنوان هماهنگ‌کننده اداره شده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه اوقات فراغت هم تهدید و هم فرصت است، تصریح کرد: دشمن اوقات فراغت دانش‌آموزان را بهترین زمان برای انحراف آنان می‌داند که مسئولان باید با برنامه‌ریزی‌هایی که دارند مواظب باشند نوجوانان و جوانان به بیراهه نروند.

به گفته وی برنامه‌ریزی با استفاده از فرهنگ ارزشی، فاطمی و بسیجی بهترین فرصت برای تربیت نوجوانان و جوانان است.

رضوان‌نژاد، تابستان و اوقات فراغت را فصل محک زدن توانمندی‌های درونی دانش‌آموزان دانست و عنوان کرد: کانون‌های فرهنگی باید زمینه و فرصت بروز استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان را فراهم کنند.

وی در ادامه با اشاره به اینکه، امروز تمامی کفر تلاش خود را برای انحراف نوجوانان و جوانان در زمان اوقات فراغت به‌کار بسته است بیان داشت: دشمن از تمامی امکانات خود و در فضای سایبری به‌دنبال به انحراف کشاندن جوانان است و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

در شهرستان کاشان 313 کانون فرهنگی با پنچ متولی‌ آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تبلیغات اسلامی، سپاه و اتحادیه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و تربیت‌بدنی در زمینه اوقات فراغت دانش‌آموزان فعال هستند. 

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول