اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امسال

40 پایگاه اوقات فراغت در نهاوند فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان نهاوند گفت: امسال 40 پایگاه اوقات فراغت با چهارهزار و 500 دانش‌آموز در نهاوند فعالیت می‌کنند.

40 پایگاه اوقات فراغت در نهاوند فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، علیرضا تکلو بعد از ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش نهاوند اظهار داشت: فضای مدرسه ابتدایی مدرس نهاوند از قدیمی‌ترین فضاهای آموزشی نهاوند است و در برنامه‌های تخریب و بازسازی مدارس فرسوده قرار گرفته است.

وی گفت: این مدرسه امسال با 10 میلیارد ریال تخریب و بازسازی می‌شود اما به دلیل اینکه این فضا در شلوغ‌ترین منطقه نهاوند به لحاظ تردد وسایل نقلیه و ساکنان شهر نهاوند قرار دارد مکان مناسبی برای تبدیل به فضای سبز و پارک شهر است.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند ادامه داد: در صورتی که توسط شهرداری زمین به همان مساحت به صورت معوض در مدت کمتر از 10 روز در نزدیکی این مکان در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد فضای کنونی مدرسه ابتدایی مدرس در اختیار شهرداری نهاوند قرار می‌گیرد که در صورت تحقق این مهم چهره شهر نهاوند دگرگون و زیبا خواهد شد.

وی گفت: امسال با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان نهاوندی 40 پایگاه در سطح شهر و روستاهای این شهرستان ایجاد می‌شود.

تکلو ادامه داد: سال گذشته 35 پایگاه با سه‌هزار و 500 دانش‌آموز زیر پوشش ایجاد شد که امسال به 40 پایگاه با چهارهزار و 500 دانش‌آموز ارتقا می‌یابد.

وی اظهار داشت: کلاس‌های تابستانی اوقات فراغت دانش‌آموزان از دهم تیرماه سال جاری تا بیستم شهریور فعالیت خواهند داشت.

مدیر آموزش و پرورش نهاوند افزود: در این پایگاه‌ها بیش از 40 مربی مجرب نسبت به آموزش دانش‌آموزان سه مقطع فعالیت خواهند کرد.

امام جمعه نهاوند نیز آموزش و پرورش را گسترده‌ترین نهاد فرهنگی و تربیتی خواند و ابراز داشت: تشکیل دوره‌ها و کلاس‌های تابستانی نقش مهم و سازنده‌ای در بکارگیری انرژی مثبت جوانان در تحصیل معنویت و اخلاق دارد بنابراین افزایش بار معنوی این کلاس‌ها و دوره‌ها ضروری است.

حجت‌الاسلام عباسعلی مغیثی به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام پرداخت و اظهار داشت: خداوند همه پیامبران را فرستاد تا اخلاق حسنه را در بین مردم اشاعه دهند بنابراین عمده‌ترین وظایف معلم بصیرت‌افزایی همراه با دینداری و اخلاق حسنه اسلامی در بین نسل جوان است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول