اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

ایران در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان صاحب رتبه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: کشور ایران در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان، دست برتر داشته و در این زمینه صاحب رتبه است.

ایران در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان صاحب رتبه است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، علیرضا جمشیدی عصر چهارشنبه در مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان گفت: نظام دینی از جوانان برومند و غیوری برخوردار است که به فرموده مقام معظم رهبری، جوانان نظام دینی تا بن‎دندان مسلط به امور دینی هستند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‎ریزی، مقدمه هر کار و فعالیتی است تصریح کرد: ساماندهی اوقات فراغت می‎تواند جامعه اسلامی را به قله‎های فتح و ظفر رهنمون کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان اوقات فراغت را یکی از مهم‌ترین اوقات انسان‎ها برشمرد و متذکر شد: این اوقات برای مؤمنان لحظات عبادت، برای عالمان زمان تفکر و برای هنرمندان ایجاد ابداعات و اختراعات جدید است که البته برای برخی نیز می‎تواند لحظاتی بیهوده و ملال‎آور باشد.

جمشیدی پایبندی جوانان این مرز و بوم را به آرمان‎ها و اعتقادات دینی، شاخصه‎ای ارزشمند برشمرد و یادآور شد: این مهم را جوانان در مراسم اعتکافی که در سال‎ جاری شاهد بودیم به نمایش گذاشتند که حتی برگزاری این مراسم به مساجد دانشگاه‎ها نیز گسترش یافته است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان رمز شکوفایی ایران اسلامی را در خلاقیت، نشاط و پویایی دانست و تاکید کرد: این در حالی است که دشمنان، تمام تلاش خود را به ترویج فرهنگ غربی در جامعه اسلامی معطوف کرده و برای رسیدن به اهداف پلیدشان از ابزار فرهنگی به اشاعه ضدفرهنگ می‎پردازند و این آسیب، لزوم برنامه‎ریزی و سیاست‎گذاری را در غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان ضروری می‎سازد.

جمشیدی با بیان اینکه موضوع ساماندهی امور جوانان در دولت احمدی‎نژاد مورد مدافعه قرار گرفته است بیان داشت: در همین راستا نخستین جلسه ساماندهی جوانان در سال جاری به ریاست استاندار گلستان شکل گرفت تا بتوانیم با شناسایی وضع موجود، راه را برای رسیدن به وضع مطلوب هموار کنیم.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جوانان ایرانی توانستند در تولید گام‎های بلندی برداشته و امروز جمهوری اسلامی با حضور همین جوانان سربلند و افتخارآفرین است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول