اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل:

عدالت طرح اوقات فراغت در قشر دختران و پسران رعایت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: عدالت رفتاری و توزیع اعتبارات و برنامه‌ریزی‌ها در طرح اوقات فراغت بین دختران و پسران رعایت شده و مدنظر است.

عدالت طرح اوقات فراغت در قشر دختران و پسران رعایت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احد پازاج عصر امروز در نشست مسئولان تهیه و تدارک برنامه‌های اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در اردبیل اظهار داشت: ما از چند ماه پیش برنامه‌ریزی‌های خود را در این زمینه با رعایت شاخص‌های عادلانه در بین دختران و پسران انجام دادیم به طوریکه تلاش می‌کنیم در حوزه استفاده از اماکن ورزشی و فضاهای تفریحی، توریستی، گردشگری عدالت جنسیتی و جمعیتی برقرار شود.

وی با یادآوری اینکه اوقات فراغت به عنوان اوقات در اختیار افراد دارای اهمیت و ارزش بسیاری برای گذراندن شایسته و مطلوب به آن است، تصریح کرد: باید سعی کنیم با فعالیت‌های نشاط‌آور و مورد مطالبه جوانان و نوجوانان آنها را به بهره‌گیری از این فرصت استثنایی راغب کنیم تا جوانان و نوجوانان از اوقات فراغت خود نه تنها در تابستان بلکه در سایر ایام نیز استفاده کنند.

پازاج از برنامه‌ریزی 30 دستگاه اجرایی و همراهی آنها برای غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان در قالب دبیرخانه ستاد ساماندهی امور جوانان و اوقات فراغت آنها خبر داد و اضافه کرد: ما بعد از پالایش برنامه‌ها مهم‌ترین و مطلوب‌ترین این برنامه‌ها را از طریق سایت اداره کل ورزش و جوانان در اختیار آنها قرار می‌دهیم و علاقمندان می‌توانند با مراجعه به این سایت از نحوه ثبت‌نام و حضور در کلاس‌های طرح تابستانی استفاده کنند.

این مسئول از برگزاری نمایشگاه معرفی برنامه‌های طرح اوقات فراغت جوانان خبر داد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه از دوم تا هشتم تیرماه در سالن امام خمینی (ره) اردبیل برپا می‌شود و تمام دستگاه‌ها مکلف هستند برنامه‌های خود را در معرض جوانان قرار داده و اطلاعات مربوط به آن را به شکل عمومی به اطلاع خانواده‌ها و جوانان برسانند.

وی ادامه داد: بعد از اطلاع‌رسانی ثبت‌نام و حضور در کلاس‌ها از نخستین روزهای تابستان آغاز می‌شود و ما در قالب بنر اطلاعات مورد نیاز را در سه نقطه سالن ورزشی تختی، رضازاده و ساختمان اداره کل ورزش و جوانان در اختیار عموم مردم قرار می‌دهیم تا کسب اطلاعات به شکل واقعی اتفاق بیفتد.

به گزارش فارس، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در ادامه سخنان خود بیان کرد: ما در برنامه‌ریزی‌های خود به نحوی عمل کردیم تا جوانان بتوانند از فضاهای ایجاد شده اعم از برنامه‌های ورزشی، تفریحی، کلاس‌های آموزشی، معنوی و ... استفاده کرده تا در پایان تابستان یک ثمردهی و سودبخشی واقعی را در رشد و تعالی جوانان شاهد باشیم.

پازاج گفت: بعد از ادغام تربیت بدنی با امور جوانان تمام توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این دو بخش در کنار هم برنامه‌ریزی‌های مدونی را انجام دادند تا جوانان و نسل آینده ما بتوانند در محورهای تعیین شده از برنامه‌های اوقات فراغت استفاده کنند.

وی افزود: در پایان این طرح جوانان برتر و شایسته به همراه دستگاه‌های برتر استانی در ارائه خدمات به جوانان برگزیده شده و در مهرماه در مراسمی از برترین‌ها تجلیل می‌شود.

پازاج تصریح کرد: این تجلیل علاوه بر جشنواره علی‌اکبر (ع) و انتخاب جوان نمونه است که اوایل تیرماه در تهران برگزار شده و از استان اردبیل نیز نوجوان ورزشکار و موفق این استان، فروزنده حضور داشته و از او به عنوان جوان برتر استان تجلیل می‌شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول