اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل:

غنی‌سازی اوقات فراغت مقابله عملی با ترفند استکبار است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل گفت: برنامه‌ریزی برای غنی کردن اوقاف فراغت جوانان بهترین تدبیر و راهکار در مقابله با هجمه‌های دشمنان است که نتایج سودمندی را به دنبال دارد.

غنی‌سازی اوقات فراغت مقابله عملی با ترفند استکبار است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه ستاد اوقات فراغت اردبیل اظهار داشت: اوقات فراغت فرصت آزاد و در اختیار افراد جامعه است که بدون اجبار صرف اموری می‌شود که موافق با سلایق و علاقه افراد است.

وی با یادآوری اینکه در این فرصت اوقات فراغت افراد به دنبال منافع اقتصادی، کسب درآمد یا برخی منفعت‌طلبی‌ها نیستند، خاطرنشان کرد: بهره‌برداری صحیح از ایام فراغت رشد فکری و ذهنی را به دنبال دارد و بهترین فرصت برای کسب تجارب و سنجش اعمال و رفتار است که در روایت اسلامی و دینی نیز تاکید شده است که بخشی از شبانه‌روز به گذران اوقات فراغت اختصاص یابد.

دستباز با اعلام اینکه یک سوم جمعیت استان رقمی در حدود 440 هزار نفر جمعیت جوان 14 تا 29 ساله دارد، تصریح کرد: این تعداد جوان مشتاق به کارهای فرهنگی، هنری،‌ ورزشی و ... است در ایام فراغت خود نیاز به برنامه‌ریزی دقیق دارد که ما مصمم هستیم در حد توان و وسع خود با برنامه فراوان در خدمت آنها باشیم.

این مسئول به تعطیلات سه ماهه تابستان و فرصت طولانی برای بهره‌گیری از اوقات فراغت اشاره کرد و ادامه داد: برای بهره‌گیری از این ایام فراغت نیازمند برنامه‌ریزی‌های صحیح و مطابق با خواسته و میل جوانان هستیم تا فرصت بهره‌گیری آنها را از ایام فراغت با برنامه‌های متنوع و درخواست شده از سوی آنها پر کنیم.

وی بیان کرد: در این شرایط با هرم سنی جمعیت استان جوان نشان می‌دهد ما وظیفه داریم برای مقابله با آسیب‌ها و تله‌های دشمنان قسم خورده انقلاب به گونه‌ای تمهید مقدمات کنیم تا با کمترین آسیب جوانان ما در اوج معرفت و تعالی روح و جسم قرار گیرند.

به گزارش فارس، معاون سیاسی امنیتی استاندار اردبیل با اشاره به ادغام سازمان ملی جوانان با تربیت بدنی و شکل‌گیری وزارت ورزش و جوانان اضافه کرد: بسته‌های اجرایی برنامه‌های غنی‌سازی ایام فراغت ابلاغ شده است که محوریت آن در 9 موضوع و پیگیری انجام تکالیف از سوی دستگاه‌های ذیربط است.

دستباز این 9 محور را برنامه‌های ورزشی، گردشگری، مهارت‌آموزی، کتاب‌خوانی، امور فرهنگی و قرآنی، اردوهای جهادی، حوزه رسانه و فضای مجازی و همچنین شناسایی و معرفی جوانان برگزیده در حوزه‌های مختلف اعلام کرد و گفت:‌ در این زمینه برنامه‌ریزی‌ها انجام شده تا در محورهای یاد شده فعالیت‌ها در ایام فراغت درست و دقیق طراحی شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول