اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ثبت احوال بویین‌زهرا خبر داد

دریافت کارت ملی 99 درصد مردم بویین‌زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین‌زهرا گفت: تا‌کنون برای بیش از 99 درصد افراد بالای 15 سال در بویین‌زهرا کارت ملی صادر شده است.

دریافت کارت ملی 99 درصد مردم بویین‌زهرا

بهروز زمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از اداره ثبت احوال دانسفهان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با بیان اینکه خدمات ارائه شده از آغاز سال 84 تا‌کنون در حوزه ثبت شناسنامه و کارت‌های ملی بی‌سابقه و چشمگیر بوده است، اظهار کرد: افتتاح نمایندگی اداره ثبت احوال در شهرستان آوج در نیمه نخست سال 89 از فعالیت‌های این اداره در حوزه تسهیل در رفت و آمد شهروندان بخش‌های مختلف این شهرستان بوده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به خرید زمین برای توسعه فضای اداری و محوطه‌سازی این اداره در سال جاری افزود: 447 متر زمین برای این امر اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه سال گذشته برنامه‌های متعددی در این شهرستان در راستای افزایش خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است، عنوان کرد: تجهیز کامل اداره ثبت احوال شهرستان بویین‌زهرا به فناوری‌های جدید ارتباطی و سامانه‌های پیشرفته در سال گذشته صورت گرفته است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین‌زهرا با اشاره به برنامه‌ها و اقدامات انجام شده پیرامون تحقق هرچه بیشتر دولت‌ الکترونیک در کشور عنوان کرد: تلاش برای اتصال اداره ثبت احوال این شهرستان به سامانه ثبت احوال سراسری کشور در راستای ارائه خدمات مختلف اعم از صدور کارت ملی، استعلام‌های اداری و آزاد از اقدامات شاخصی بوده است که در سال 90 به مرحله انجام رسیده و موجب رضایت هر‌ چه بیشتر شهروندان روستایی وشهری بویین‌زهرا رسیده است.

زمانی با بیان اینکه تا‌کنون برای بیش از 99 درصد افراد بالای 15 سال در این شهرستان کارت‌های ملی جدید صادر شده است‌، افزود: در همین راستا در سال آتی خدمات بیشتری در این بخش به مراجعان و شهروندان ارائه می‌شود که نماد خدمات‌رسانی الکترونیک سازمان ثبت احوال در سراسر کشور است.

وی با اشاره به ایجاد آرشیو بزرگ و پیچیده الکترونیکی ثبت احوال برای تسهیل در بازگشایی پرونده‌ها و احکام قدیمی در این شهرستان تصریح کرد: این زمینه نیز با همکاری فرمانداری و ارگان‌های دیگر در بویین‌زهرا بیش از 38 هزار و 750 برگ از انواع برگ‌های ولادت و وفات اشخاص تصویربرداری شده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: قطعا با تلاش مضاعف‌تر در سال تولید ملی و حمایت از کار، سرمایه ایرانی می‌توان موجب سرافرازی و اقتدار هر‌چه بیشتر کشور شد.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول